هشدار: استفاده بيش از حد از اختصارات در زير. موفقيت يك شركت بستگي زيادي به ميزان ترافيك ايجاد شده توسط وب سايت آن دارد. براي رشد ، بايد مشتري هاي خود را به صورت ارگانيك جذب كنيد و همچنين از طريق كمپين هاي تبليغاتي و بازاريابي اينترنتي براي جذب آنها گام برداريد. شما مي توانيد …
منبع :
SEO Vs PPC: استراتژي مناسب براي تجارت من چيست؟
SEO Vs PPC: استراتژي مناسب براي تجارت من چيست؟ https://ijmarket.com/blog/seo-vs-ppc-استراتژي-مناسب-براي-تجارت-من-چيست؟/ https://ijmarket.com/blog/seo-vs-ppc-استراتژي-مناسب-براي-تجارت-من-چيست؟/#respond ايجي ماركت Wed, 28 Jul 2021 17:56:36 0000 بازاريابي https://ijmarket.com/blog/seo-vs-ppc-استراتژي-مناسب-براي-تجارت-من-چيست؟/
هشدار: استفاده بيش از حد از اختصارات در زير. موفقيت يك شركت بستگي زيادي به ميزان ترافيك ايجاد شده توسط وب سايت آن دارد. براي رشد ، بايد مشتري هاي خود را به صورت ارگانيك جذب كنيد و همچنين از طريق كمپين هاي تبليغاتي و بازاريابي اينترنتي براي جذب آنها گام برداريد. شما مي توانيد …
منبع :
SEO Vs PPC: استراتژي مناسب براي تجارت من چيست؟
هشدار: استفاده بيش از حد از اختصارات در زير.
موفقيت يك شركت بستگي زيادي به ميزان ترافيك ايجاد شده توسط وب سايت آن دارد. براي رشد ، بايد مشتري هاي خود را به صورت ارگانيك جذب كنيد و همچنين از طريق كمپين هاي تبليغاتي و بازاريابي اينترنتي براي جذب آنها گام برداريد. شما مي توانيد با استفاده از تكنيك هاي موثري مانند SEO و PPC اين اهداف را محقق كنيد. هر دو جنبه مهم هر برنامه بازاريابي هستند ، اما كدام استراتژي براي تجارت شما مناسب است؟
سئو
ممكن است قبلاً اصطلاح «بهينه سازي موتور جستجو» را شنيده باشيد ، اما آيا واقعاً مي دانيد معني چيست و چگونه از آن به درستي استفاده كنيد؟ در واقع ، سئو از كلمات كليدي و استراتژي هاي هدفمند استفاده مي كند تا يك صفحه داراي رتبه بالاتري در نتايج جستجو باشد. اين مهم است زيرا تقريباً 80٪ از ترافيك آنلاين شما از موتورهاي جستجو مانند Google استفاده مي شود. جاي تعجب نيست كه مردم ترجيح مي دهند سايتهايي را انتخاب كنند كه در نزديكي بالاي صفحه نتايج ظاهر شوند. هر استراتژي بازاريابي وب سايتي كه داريد بايد شامل SEO باشد تا شما را هميشه در نگاه مخاطبان نگه دارد.
يكي از مهمترين مزاياي سئو اين است كه از نظر آماري ثابت شده است كه به طور متوسط منجر به بهتري براي شما مي شود. بسياري از ارگان هاي ارگانيك كه مايل به جستجوي خدمات شما هستند ، مشتري طولاني مدت شده اند و مي توانند آن را به ساير مشتريان آينده گسترش دهند. در حقيقت ، بسياري از افراد هنگام مرور وب سايت ها يا جستجوي Google ، “پاداش” را ناديده مي گيرند. رتبه بندي “طبيعي” بالا در موتورهاي جستجوگر شما را به عنوان مارك اعتماد و احترامي كه مشتريان مي توانند به آن اعتماد كنند قرار مي دهد. فقط با استفاده از كلمات كليدي موثر مي توانيد توجه طبيعي خود را به صفحه خود جلب كنيد. به عنوان مثال ، اگر خدمات تميزكاري در جكسونويل داريد ، ممكن است بخواهيد “خدمات نظافت در جكسونويل” را در صفحه خود قرار دهيد تا نتايج جستجوي خود را به بالا برسانيد.
PPC
همه چيز در مورد SEO نيست – تبليغات پرداخت به ازاي هر كليك نيز يكي از عناصر مهم حضور آنلاين شماست. PPC يك روش تبليغاتي است كه در آن هنگام تصميم مي گيريد كه آگهي شما در يك پاسخ “پشتيباني شده” نشان داده شود ، كسي در يك درخواست از جمله يك كلمه كليدي نوشت. اين مبلغ “پرداخت به ازاي هر كليك” ناميده مي شود زيرا شما بايد به هر كاربري كه روي تبليغ شما كليك مي كند پول پرداخت كنيد.
مزيت اصلي PPC نتايج فوري است. استراتژي هاي جستجوگر SEO به وب سايت جديد يا ناآشنايي نياز به زمان بالايي با موتورهاي جستجو دارند. با تبليغات PPC ، به محض كسب درآمد مي توانيد نام تجاري خود را در مقابل ميليون ها نفر قرار دهيد. اين استراتژي براي اعلام اطلاعات به موقع مانند انتشار محصولات ، پيشنهادات ويژه ، رويدادهاي مهم و غيره مناسب است … شما حتي مي توانيد مخاطبان خاصي را براي تبليغات خود هدف قرار دهيد ، از جمله حقوق و دستمزد ، جنسيت و رده سني PPC مي تواند در ارتقا اطلاعات در يك مثر باشد مدت زمان كوتاه و قرار دادن نام خود بر روي نقشه.
بنابراين بهترين گزينه براي من چيست؟
پاسخ اين سوال غير مستقيم است. به زبان ساده ، شما براي بهبود حضور در اينترنت به SEO و PPC نياز داريد. نه تنها بايد از هر دو استراتژي استفاده كنيد ، بلكه بايد بدانيد چه زماني از آنها استفاده كنيد. يك استراتژي هدفمند SEO براي ايجاد منجر به كيفيت در طول زمان و ايجاد ترافيك پايدار ضروري است. در حالي كه PPC براي شروع مبارزات بازاريابي آنلاين و تبليغات شخصي مناسب است.
منبع :
SEO Vs PPC: استراتژي مناسب براي تجارت من چيست؟
- سه شنبه ۰۹ شهریور ۰۰ ۲۳:۱۶
- ۸ بازديد
- ۰ نظر