SEO در مقابل PPC: چه كسي برنده جنگ برتر شد؟

به وبلاگ جامع پزشكي خوش آمديد

براي افزايش ديد آنلاين ، حجم ترافيك و سرنخ ها ، شركت ها شركت هاي بازاريابي آنلاين را استخدام مي كنند كه خدمات SEO ارگانيك يا خدمات بازاريابي PPC را ارائه مي دهند. اما ، همه چيز آنطور كه به نظر مي رسد آسان نيست. بزرگترين تصميم اين است كه آيا از SEO يا PPC …

منبع :
SEO در مقابل PPC: چه كسي برنده جنگ برتر شد؟

SEO در مقابل PPC: چه كسي برنده جنگ برتر شد؟ https://ijmarket.com/blog/seo-در-مقابل-ppc-چه-كسي-برنده-جنگ-برتر-شد؟/ https://ijmarket.com/blog/seo-در-مقابل-ppc-چه-كسي-برنده-جنگ-برتر-شد؟/#respond ايجي ماركت Thu, 12 Aug 2021 01:13:24 0000 بازاريابي https://ijmarket.com/blog/seo-در-مقابل-ppc-چه-كسي-برنده-جنگ-برتر-شد؟/

براي افزايش ديد آنلاين ، حجم ترافيك و سرنخ ها ، شركت ها شركت هاي بازاريابي آنلاين را استخدام مي كنند كه خدمات SEO ارگانيك يا خدمات بازاريابي PPC را ارائه مي دهند. اما ، همه چيز آنطور كه به نظر مي رسد آسان نيست. بزرگترين تصميم اين است كه آيا از SEO يا PPC …

منبع :
SEO در مقابل PPC: چه كسي برنده جنگ برتر شد؟

براي افزايش ديد آنلاين ، حجم ترافيك و سرنخ ها ، شركت ها شركت هاي بازاريابي آنلاين را استخدام مي كنند كه خدمات SEO ارگانيك يا خدمات بازاريابي PPC را ارائه مي دهند.

اما ، همه چيز آنطور كه به نظر مي رسد آسان نيست. بزرگترين تصميم اين است كه آيا از SEO يا PPC استفاده مي كنيد تا وب سايت شما در صفحه اول موتورهاي جستجو ظاهر شود ، سپس مطمئن شويد كه مورد توجه كارآفرين قرار گرفته است.

كدام يك از اين دو بهترين است؟ اين بستگي به هدف شما ، نوع محصول يا خدماتي كه مي خواهيد بفروشيد ، صنعت خدمات شما و موارد ديگر دارد. بنابراين تصميم گيري بين PPC و SEO بستگي به شركت شما دارد.

قبل از پاك كردن هوا بين SEO و PPC ، ابتدا بياييد دريابيم كه SEO و PPC دقيقاً چيست؟

سئو: بهينه سازي موتورهاي جستجو به وب سايت اجازه مي دهد تا رتبه بهتري با نتايج موتورهاي جستجوي طبيعي براي كلمات كليدي خاص داشته باشد. بهينه سازي موتورهاي جستجو بر اساس كيفيت محتوا ، بررسي ها ، بك لينك ها و ساير عواملي است كه وب سايت را به رتبه اول مي رساند. اين يك سرويس رايگان است و اكثر شركت ها آن را دوست دارند.

PPC: به عنوان پرداخت به ازاي كليك كليك مي شود كه در آن يك شركت فضاي تبليغاتي را در موتورهاي جستجو خريداري مي كند تا كلمات كليدي مورد نظر را در نتايج برتر نشان دهد.

بياييد نگاه عميق تري داشته باشيم تا دريابيم كدام SEO يا PPC مزيت بيشتري به شركت ها مي دهد:

– نابرابري رديف اول

مهم نيست كه آيا تا به حال سايت خود را براي موتورهاي جستجو طراحي كرده ايد ، آنها در زير يا بالاي تبليغات PPC گنجانده شده اند.

جايي كه تبليغ PPC نمايش داده مي شود به مبلغ پرداخت شده ، تعداد كلمات كليدي مورد نظر ، كلمات كليدي موجود در صفحه فرود ، كلمات كليدي در تبليغ و بسياري عوامل ديگر بستگي دارد.

اين سايت ها در بالاي نتايج ارگانيك قرار دارند كه از نظر موتورهاي جستجو بيشترين درخواست را براي درخواست كاربران در نظر گرفته اند. از سوي ديگر ، تبليغات PPC بخشي از يك كمپين بازاريابي موتورهاي جستجو است كه در يك زمان خاص به مخاطبان جغرافيايي و جمعيتي خاصي نشان داده مي شود.

به طور كلي ، يك وب سايت رتبه بالايي در نتايج ارگانيك كه SEO بهينه سازي شده است مي دهد ، در حالي كه وقتي يك هزينه بالا براي هر كليك (CPC) پرداخت مي كنيد ، يك تبليغ به بالاي صفحه اول مي رسد.)

– هزينه هاي انجام شده

فرصت آزمايش بيشتر با SEO است زيرا هزينه اضافي نخواهد داشت. اما ، حقيقت ديگري وجود دارد كه موفقيت از طريق منابع رايگان آسان نخواهد بود. همينطور خدمات SEO كه در آن شما تلاش زيادي را براي پيشبرد وب سايت خود در موقعيت بالاتر انجام مي دهيد.

شما حتي مي توانيد با بارگذاري محتواي جديد ارزشمند ، ارائه بك لينك با كيفيت ، حفظ تراكم مطلوب كلمات كليدي ، بهبود عملكرد و انجام هر كار دوستانه كه تجربه كاربر را بهبود مي بخشد يا با استفاده از خدمات SEO ارگانيك ، دستكاري كنيد.

تبليغات PPC شما را ملزم به صرف دلار براي هر كليك مي كند و قيمت هر كليك بر روي تبليغ بر اساس محبوبيت كلمه كليدي خاص ، استفاده كنندگان از كلمات كليدي مشابه يا تعداد آنها متفاوت است. تبليغ كنندگان قبلاً مكان تبليغات را ذخيره كرده اند براي آن كلمه كليدي

بر اساس بودجه اختصاص داده شده براي كمپين PPC ، مي توانيد موقعيت هاي تبليغاتي را با نرخ CPC خاصي محاسبه و خريداري كنيد.

– تعداد ترافيك

اين بحث برانگيزترين س-الي است- كه ترافيك بيشتري را به ارمغان مي آورد؟ اگرچه سرمايه گذاري در SEO براي رسيدن به وب سايت در جايگاه اول بسيار لازم است ، اما در صورت دوام آن نتيجه داده است.

همچنين ، آمارها ثابت كرده اند كه وب سايت ها در مقايسه با كمپين هاي تبليغاتي PPC چهل و پنج برابر بيشتر از جستجوي ارگانيك ترافيك دارند. در صورت عدم پرداخت هزينه خدمات SEO ، وب سايت ها بدون پرداخت يك پني ترافيك 24 ساعته و هفت روزه دريافت مي كنند … J

اگر فردي ادعا مي كند كه از طريق تبليغات PPC داراي ترافيك سريع و زياد است ، پولي را كه براي به دست آوردن هزينه كرده است فراموش نكنيد. در نهايت ، وضعيت تقريباً يكسان است.

در نتيجه ، تا زماني كه به فشار بالا نرسيد ، به ترافيك بيولوژيكي خواهيد رسيد تا به رتبه اول صفحه اول برسيد و ترافيك پولي دريافت كنيد.

– در مورد پاسخ واقعي صحبت كنيد

شركت هايي كه SEO را بهبود مي بخشند يا تبليغات PPC برجسته اي انجام مي دهند ، نه تنها درآمد ترافيكي را افزايش مي دهند ، بلكه بازديدكنندگان را به مشتريان بالقوه تبديل مي كنند.

سايتي كه در 5 نتيجه اول در مقابل كاربران ظاهر مي شود ممكن است ارتباط خاصي با آنچه كاربر به دنبال آن است نداشته باشد. بازديدكنندگان از جستجو ممكن است تغيير نكنند.

از سوي ديگر ، كمپين هاي PPC بسيار هدفمند و مبتني بر كلمات كليدي هستند ، كه اگر كاربر روي آنها كليك كند ، به احتمال زياد مشاهده مي كند كه بازديدكنندگان به محصول يا خدمات شما علاقه مند هستند.

نكته پاياني: نرخ تبديل با تبليغات PPC بالا است ، اما نياز به قيمت دارد و SEO منجر به امتيازات بالا مي شود ، اما از نظر تبديل در سطح برابر نيست.

– سرمايه گذاري

سئو نتايج ماندگاري را به ارمغان مي آورد ، اما براي فهرست بندي و ايجاد وب سايت به زمان نياز است. در عوض ، PPC فقط به بودجه نياز دارد و واقعاً با ترافيك فوري و نرخ تبديل عظيم جواب مي دهد.

اگر به دنبال اين هستيد كه ترافيك و فروش زيادي را از بين ببريد ، از خدمات بازاريابي PPC استفاده كنيد ، در غير اين صورت SEO ايده خوبي است.

علاوه بر اين ، SEO براي مديريت و نظارت بر يك وب سايت به زمان زيادي احتياج ندارد ، در حالي كه كمپين هاي تبليغاتي PPC براي اطمينان از اين كه كلمات كليدي براي نرخ كليك كليك مي شوند ، مورد نياز است.

آخرين تحقيقات گزارش شده چيست؟

مروري سريع بر نكات آمار:

– پاسخ بيولوژيكي به احتمال زياد توسط كاربر با هشت پاسخ كليك مي شود.

– 70٪ كاربران هنگام جستجوي چيزي روي نتايج ارگانيك كليك مي كنند.

– در هنگام خريد ، 67 درصد از كاربران به نتايج ارگانيك اعتماد مي كنند

اين به محصول بيولوژيكي كه كاربران اينترنت ترجيح مي دهند اشاره مي كند. اما ، اين امر اهميت خدمات بازاريابي PPC را كاهش نمي دهد زيرا بهترين راه براي به دست آوردن ترافيك فوري و افزايش نرخ تبديل است.

بنابراين ، نگراني در مورد قدرت خدمات بازاريابي خوب نيست. بستگي به انتخاب شما و نحوه بهبود بازي و ايجاد قدرت در بازار دارد. هر كس مزايا و معايب خود را دارد. سعي كنيد متناسب با نيازهاي آنلاين خود پيشرفت كنيد.

موفق باشيد!

منبع :
SEO در مقابل PPC: چه كسي برنده جنگ برتر شد؟

https://ijmarket.com/blog/seo-در-مقابل-ppc-چه-كسي-برنده-جنگ-برتر-شد؟/feed/ 0

منبع :https://ijmarket.com
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.