PPC: نحوه جلوگيري از خاموش كردن مشتري
تبليغات مي تواند يك شمشير دو لبه باشد – مي تواند نان و كره باشد ، يا مي تواند تلاشي براي هدر دادن پول باشد. جاي تعجب نيست كه كمپين هاي بازاريابي منجر به نابودي مالي يك سازمان مي شود. به همين دليل بسيار مهم است كه در تيم خود متخصصاني داشته باشيد كه بتوانند …
PPC: نحوه جلوگيري از خاموش كردن مشتري
تبليغات مي تواند يك شمشير دو لبه باشد – مي تواند نان و كره باشد ، يا مي تواند تلاشي براي هدر دادن پول باشد. جاي تعجب نيست كه كمپين هاي بازاريابي منجر به نابودي مالي يك سازمان مي شود. به همين دليل بسيار مهم است كه در تيم خود متخصصاني داشته باشيد كه بتوانند …
- سه شنبه ۱۳ آبان ۹۹ ۱۴:۰۳
- ۳۲ بازديد
- ۰ نظر