چگونه مي توان يك استراتژي SEO موثر براي وب سايت تجاري خود ايجاد كرد هفته گذشته در مورد معناي فناوري جستجوي صوتي براي تجارت شما صحبت كردم. اين موضوع آنقدر بزرگ است كه تصميم گرفتم اين هفته قسمت دوم مربوط به SEO را بنويسم. از دستيار Google گرفته تا سيري ، مردم مي گويند ديگر …
منبع :
زمان آن رسيده است كه نگاهي جدي به بهبود جستجوي صوتي بيندازيد
زمان آن رسيده است كه نگاهي جدي به بهبود جستجوي صوتي بيندازيد https://ijmarket.com/blog/زمان-آن-رسيده-است-كه-نگاهي-جدي-به-بهبود/ https://ijmarket.com/blog/زمان-آن-رسيده-است-كه-نگاهي-جدي-به-بهبود/#respond ايجي ماركت Tue, 14 Sep 2021 23:24:27 0000 بازاريابي https://ijmarket.com/blog/زمان-آن-رسيده-است-كه-نگاهي-جدي-به-بهبود/
چگونه مي توان يك استراتژي SEO موثر براي وب سايت تجاري خود ايجاد كرد هفته گذشته در مورد معناي فناوري جستجوي صوتي براي تجارت شما صحبت كردم. اين موضوع آنقدر بزرگ است كه تصميم گرفتم اين هفته قسمت دوم مربوط به SEO را بنويسم. از دستيار Google گرفته تا سيري ، مردم مي گويند ديگر …
منبع :
زمان آن رسيده است كه نگاهي جدي به بهبود جستجوي صوتي بيندازيد
چگونه مي توان يك استراتژي SEO موثر براي وب سايت تجاري خود ايجاد كرد
هفته گذشته در مورد معناي فناوري جستجوي صوتي براي تجارت شما صحبت كردم. اين موضوع آنقدر بزرگ است كه تصميم گرفتم اين هفته قسمت دوم مربوط به SEO را بنويسم.
از دستيار Google گرفته تا سيري ، مردم مي گويند ديگر براي جستجو در اينترنت نمي نويسند.
با توجه به Location World ، بيش از 40 درصد از بزرگسالان در سال 2016 از جستجوهاي روزانه استفاده كردند. ComScore تخمين مي زند كه بيش از 50 درصد جستجوها بر اساس سال 2020 انجام مي شود.
معني: پرسيدن س thanال راحت تر از نوشتن آن است. و به شما امكان مي دهد هنگام رانندگي ، آشپزي يا پياده روي چند كار را انجام دهيد.
اين مد نيست ، يا چيزي است كه بايد از آن چشم پوشي كنيد – اگر مي خواهيد جلو برويد و از رقابت جلوتر باشيد ، اكنون زمان انجام اين كار است.
در اينجا چيزي است كه بايد روي آن تمركز كرد:
همه چيز در مورد آن است مكان ، مكان ، مكان
در وبلاگ هفته گذشته ، اهميت استفاده از كلمات كليدي محلي براي جذب بازديدكنندگان و مشتريان را پوشش دادم. استفاده از كلمات كليدي هدف محلي بخش مهمي از استراتژي SEO براي وب سايت شما است.
جستجوهاي مربوط به صدا در تلفن همراه سه بار بر اساس مكان محلي انجام مي شود. مردم به دنبال مواردي هستند كه اكنون در اين نزديكي هست ، بنابراين هرچه بيشتر در مورد كلمات كليدي دقيق باشيد ، بيشتر از آنها تقليد مي شود و اگر آنها شما را پيدا كنند ، بيشتر اتفاق مي افتد.
تا جايي كه مي توانيد از محل كلمات كليدي خود استفاده كنيد و فراموش نكنيد كه صفحه Google My Business و صفحه Yelp خود را با نمايه فعلي خود به روز كنيد – اين محصولات نيز ارائه مي شوند ، نه محتواي وب سايت شما.
سعي كنيد طبيعي تر باشيد
آنچه افراد در نوار جستجو وارد مي كنند با يك درخواست گفتاري يكسان نخواهد بود. به عنوان مثال ، اگر مي خواهم هتلي در نزديكي فرودگاه تورنتو پيدا كنم ، چيزي مانند “هتل هاي نزديك فرودگاه در تورنتو” را در نوار جستجو تايپ كنيد.
با اين حال ، اگر مي گفتم تحقيقات من بيشتر شبيه اين است كه “كدام هتل نزديكترين فرودگاه به فرودگاه تورنتو است؟”
گوگل به دنبال زبان طبيعي است ، بنابراين بايد در مورد انواع سوالاتي كه افراد ممكن است از جمله كلمات كليدي شما بپرسند ، فكر كنيد.
تا جايي كه ممكن است عبارات كليدي طولاني مدت را به فضاي داخلي وارد كنيد.
برخي از روشهاي خوب براي ايجاد محتواي طبيعي عبارتند از:
• درباره و صفحات متداول
• وبلاگ ها و مقالات
• در بخش پرسش و پاسخ در Google براي كسب و كار من به س questionsالات پاسخ دهيد
• تا آنجا كه مي توانيد در Google My Business و Yelp اطلاعاتي ارائه دهيد ، از جمله ساعات كار ، محصولات يا خدمات ارائه شده ، توقف ، محموله يا محموله و غيره.
قطعاتي را كه افراد برجسته مي كنند و افراد نيز س askال مي كنند را هدف قرار مي دهد
Google Home و Google Assistant برخي از نكات برجسته خود را هنگام پاسخ به درخواست ها مي خوانند ، بنابراين مي خواهيد در صدر باشيد!
موارد ويژه نتايج جستجوي انتخابي هستند كه در كادر بالاي نتايج ارگانيك Google نشان داده مي شوند.
گوگل مي خواهد بهترين پاسخ ممكن را به كاربران ارائه دهد ، بنابراين مهم است كه به س questionsالات واضح پاسخ دهيد و وب سايت خود را مرتباً با نسخه جديد و جذاب به روز كنيد.
جستجو نتايج را در قالب ليستي ارائه مي دهد كه با موارد برجسته شده بيشترين موفقيت را داشته است. هرچه بحث هاي بيشتر در سايت و نمايه شما بيشتر باشد ، احتمال اينكه در اين مكان مورد نظر ظاهر شويد بيشتر است.
در مورد “مردم مي پرسند” نيز همين امر صادق است. ممكن است متوجه شده باشيد كه هنگام نوشتن يا پرسيدن سوالي ظاهر مي شود. مثال زير را بررسي كنيد – من پرسيدم “بهترين بوتيك ها در نيويورك كجا هستند؟”
در زير چند پاسخ اول معمولاً يك قسمت “مردم نيز س askال مي كنند” وجود دارد. هر يك از اين منوهاي كشويي به س questionsالات مربوط به استفاده از محتوا از يك وب سايت يا وبلاگ بهينه سازي شده پاسخ مي دهد.
يك نسخه براي سطح خواندن كلاس 9 ايجاد مي كند
صرف نظر از آنچه كه شركت شما به شما ارائه مي دهد ، نوشتن يك نسخه فني زياد يا اصطلاحات زياد اصلاً ايده خوبي نيست. اين براي كاربران خوب نيست و براي SEO شما خوب نيست.
تحقيقات نشان مي دهد كه محتواي نوشته شده در سطح خواندن كلاس 9 – يا پايين – اغلب نتيجه صدا است. مي توانيد از ابزاري مانند Flesch-Kincaid Level Level براي تعيين نمره كبد استفاده كنيد و بر اين اساس تنظيم كنيد.
بحث بي اعتبار كردن سايت شما نيست – اين پاسخ به سوالات به روشني و مختصر است نه اين كه صفحات خود را با زبان غير ضروري پر كنيد كه فقط جستجوگران و موتورهاي جستجو را گيج مي كند.
با استفاده از اين فناوري هيجان انگيز ، بر افزودن اين استراتژي ها در تلاش هاي بازاريابي خود براي افزايش ترافيك ، مشتريان و فروش تمركز كنيد. هرچه بيشتر بر بهبود جستجوي صوتي خود تمركز كنيد ، در نهايت نتايج بهتري خواهيد گرفت.
منبع :
زمان آن رسيده است كه نگاهي جدي به بهبود جستجوي صوتي بيندازيد
- یکشنبه ۰۴ مهر ۰۰ ۰۲:۳۵
- ۶ بازديد
- ۰ نظر