راه اندازي وبلاگ براي شما به نفع هر شغلي است. يك وبلاگ براي كسب و كار شما مي تواند به ايجاد شهرت بهتر براي برند شما و همچنين ارتقاي آگاهي از كسب و كار شما كمك كند. ني وبلاگ هاي خارجي، با اين حال ، مي تواند به اين و موارد ديگر دست يابد. اين …
منبع :
نكاتي براي راه اندازي وبلاگ تجاري خود در خارج از كشور
نكاتي براي راه اندازي وبلاگ تجاري خود در خارج از كشور https://ijmarket.com/blog/نكاتي-براي-راه-اندازي-وبلاگ-تجاري-خود-د/ https://ijmarket.com/blog/نكاتي-براي-راه-اندازي-وبلاگ-تجاري-خود-د/#respond ايجي ماركت Thu, 16 Sep 2021 07:57:25 0000 بازاريابي https://ijmarket.com/blog/نكاتي-براي-راه-اندازي-وبلاگ-تجاري-خود-د/
راه اندازي وبلاگ براي شما به نفع هر شغلي است. يك وبلاگ براي كسب و كار شما مي تواند به ايجاد شهرت بهتر براي برند شما و همچنين ارتقاي آگاهي از كسب و كار شما كمك كند. ني وبلاگ هاي خارجي، با اين حال ، مي تواند به اين و موارد ديگر دست يابد. اين …
منبع :
نكاتي براي راه اندازي وبلاگ تجاري خود در خارج از كشور
راه اندازي وبلاگ براي شما به نفع هر شغلي است. يك وبلاگ براي كسب و كار شما مي تواند به ايجاد شهرت بهتر براي برند شما و همچنين ارتقاي آگاهي از كسب و كار شما كمك كند. ني وبلاگ هاي خارجي، با اين حال ، مي تواند به اين و موارد ديگر دست يابد. اين نوع وبلاگ ها از طريق بازاريابي محتواي ارزشمند و بهينه سازي موتورهاي جستجو (SEO) به افزايش تعداد بازديدكنندگان از وب سايت شما كمك مي كنند.
قبل از اينكه به مزاياي وبلاگ نويسي خارجي بپردازيم ، بياييد اصول اوليه آنچه واقعاً “وبلاگ نويسي خارجي” ناميده مي شود را بررسي كنيم.
وبلاگ هاي شركت خارجي: تعريف شده است
وبلاگ خارجي يك سايت انتشار داخلي است كه بستري جدا از وب سايت شركت است. اگر وبلاگهاي داخلي بخشي از محل سكونت يك وب سايت هستند (“http://www.yourbusiness.com/yourblog”) ، وبلاگهاي خارجي به تنهايي (“http://www.yourblog.com”) ميزباني مي شوند.
وبلاگ هاي تجاري اغلب طرحي خاص يا موضوعي مرتبط با شركت را به نوعي هدف قرار مي دهند. علاوه بر اين ، برخي از وبلاگ هاي خارجي ايجاد شده اند تا عناصر مارك مشابه شركت را نشان دهند. راه هاي زيادي براي راه اندازي يك وبلاگ خارجي براي كسب و كار شما وجود دارد ، اما مهمترين نكته در بيشتر انواع وبلاگ ها اين است كه تمركز منحصر به فردي داشته باشيد كه مورد توجه مخاطبان بسيار هدفمند قرار گيرد.
روي موضوع وبلاگ خود تمركز كنيد
اكثر وبلاگ هاي گسترده كه موضوعات متنوعي را پوشش مي دهند ، خوانندگان معمولي و پيروان وفادار را حفظ نمي كنند. اين بدان معناست كه خود مهم است مجسمه سازي لانه براي وبلاگ خود و موضوع كلي را به محتواي وبلاگ محدود كنيد.
به عنوان مثال ، اگر يك شركت حقوقي در حال راه اندازي وبلاگي براي كاربرد قانوني آن است ، موضوع بايد بر حوزه خاصي از حقوق متمركز شود. در عرصه حقوقي ، اين ايده مي تواند به شدت متزلزل شود ، زيرا شركت هاي حقوقي مي توانند وبلاگ هايي ايجاد كنند كه به دعاوي تلفات يا حقوق وام دهندگان اختصاص داده شده است.
نكته اصلي اين است كه ويژگي هاي مخاطب مورد نظر و نوع محتوايي را كه در خواندن ارزشمند مي دانند ، بدانيد. قبل از ارسال هر نوع وبلاگ ، يك لحظه به اين موضوع فكر كنيد كه محتواي شما كيست و چيست. آيا به نظر مي رسد مخاطبان زيادي زياد هستند؟ آيا مي توان محتواي ارزشمندي ايجاد كرد كه علاقه را برانگيزد؟ آيا ايده پشت وبلاگ ارزش ماندگاري دارد؟
نكات كلي كه قبل از شروع سفر بايد به آنها توجه كنيد هميشه يك وبلاگ با هدف ايجاد كنيد و محتوايي را منتشر كنيد كه فقط ارزش دارد.
براي وبلاگ خود اهداف تعيين كنيد
هر وبلاگ ، داخلي و خارجي ، بايد هدفي داشته باشد. يكي از رايج ترين اهداف يك وبلاگ تجاري جذب خوانندگان مرتبط (با محتواي جذاب) و رساندن آن خوانندگان به وب سايت شركت است. اين رويكرد به عنوان بازاريابي داخلي شناخته مي شود و به ايجاد اعتماد و اطمينان در شركت كمك مي كند تا خوانندگان وقتي شركت را به عنوان راه حلي براي نيازهاي خود مي بينند ، به خوبي پاسخ دهند.
يكي ديگر از اهداف مشترك وبلاگ نويسي مشاغل خارجي ، عمل بهينه سازي موتورهاي جستجو است. موفقيت يك كمپين SEO اغلب به شهرت و اعتبار يك وب سايت بستگي دارد. اينجاست كه وبلاگ هاي تجاري خارجي مي توانند كمك كنند.
در SEO ، پيوندي كه به يك وب سايت اشاره مي كند مانند راي عمومي است. يك وب سايت بهينه سازي شده با پيوندهاي استاندارد به صفحات وب توسط موتورهاي جستجو به عنوان محبوب شناخته مي شود و شايسته رتبه بالاتري است. ايجاد پيوندها از وبلاگ هاي خارجي يكي از ساده ترين و م mostثرترين تكنيك ها براي ايجاد “محبوبيت لينك” براي SEO و كسب رتبه هاي بالاتر در نتايج موتورهاي جستجو است.
وبلاگ براي مشاغل مي تواند يك ابزار محكم براي نام تجاري و ايجاد آگاهي بيشتر در بازار باشد. اين ايده همزمان با بازاريابي داخلي است. اما تفاوت در فراخوان عمل و تعامل بيشتر است. بر خلاف وبلاگ هاي متمركز بر بازاريابي كه به دنبال اطلاع رساني و سوق دادن خوانندگان به اقدام هستند ، وبلاگ ها براي مارك ها مي توانند در عين ارائه محتواي خلاقانه و روشن كننده ، سرگرمي مفرحي براي كاربران اينترنت باشد.
وبلاگ ، يار
هنگام ايجاد يك وبلاگ براي تجارت خود ، از سوء استفاده از خلاقيت و سرگرمي نترسيد. اگر واقعاً به كار خود علاقه داريد ، عاشق مديريت وبلاگ خود و به اشتراك گذاشتن ايده ها و اطلاعات با خوانندگان خود خواهيد بود. فراموش نكنيد كه وبلاگ خود را با هدف (و با هدف) بسازيد و وبلاگ خود را تازه ، ارزشمند و متمركز بر طاقچه نگه داريد.
منبع :
نكاتي براي راه اندازي وبلاگ تجاري خود در خارج از كشور
- جمعه ۰۹ مهر ۰۰ ۱۰:۴۴
- ۶ بازديد
- ۰ نظر