SEO Services: Achieving the Right Balance

به وبلاگ جامع پزشكي خوش آمديد

شما اغلب در مورد رضايت مشتري و تجربه مشتري كه شركت هاي تجارت الكترونيك انجام مي دهند شنيده ايد. اما اگر قوانين بازاريابي و كيفيت محصول را نداشته باشيد، «مشتري متمركز بودن» به تبليغات آنلاين شما آسيب مي رساند. وقتي از تمام ترفندها استفاده مي كنيد و يك سرويس SEO را براي انجام آن استخدام …

منبع :
SEO Services: Achieving the Right Balance

SEO Services: Achieving the Right Balance https://ijmarket.com/blog/seo-services-achieving-the-right-balance/ Thu, 28 Oct 2021 00:51:23 0000 بازاريابي https://ijmarket.com/blog/seo-services-achieving-the-right-balance/

شما اغلب در مورد رضايت مشتري و تجربه مشتري كه شركت هاي تجارت الكترونيك انجام مي دهند شنيده ايد. اما اگر قوانين بازاريابي و كيفيت محصول را نداشته باشيد، «مشتري متمركز بودن» به تبليغات آنلاين شما آسيب مي رساند. وقتي از تمام ترفندها استفاده مي كنيد و يك سرويس SEO را براي انجام آن استخدام …

منبع :
SEO Services: Achieving the Right Balance

شما اغلب در مورد رضايت مشتري و تجربه مشتري كه شركت هاي تجارت الكترونيك انجام مي دهند شنيده ايد. اما اگر قوانين بازاريابي و كيفيت محصول را نداشته باشيد، «مشتري متمركز بودن» به تبليغات آنلاين شما آسيب مي رساند. وقتي از تمام ترفندها استفاده مي كنيد و يك سرويس SEO را براي انجام آن استخدام مي كنيد، همه چيز دود و آينه است. روزي دود بيرون مي‌آيد و ضعف شما آشكار مي‌شود.

تجربه مشتري به چه معناست؟

به عنوان مثال، نوازشي كه هنگام نگاه كردن به يك هتل مجلل دريافت مي كنيد. از لحظه اي كه پا به دروازه آنها گذاشتي و نوشيدني رايگان به تو دادند. زنگ از كيف شما مراقبت مي كند، شما را مستقيماً از دفتر پذيرش به اتاق خود مي برند و حتي ممكن است كمد خود را براي رسيدگي به تمام نيازهايتان اختصاص دهيد. هتل وعده لوكس بودن را مي دهد و اين دقيقا همان چيزي است كه ارائه مي دهد.

مشكل اين است كه ارائه يك تجربه مشتري، يا حتي آن جزئيات كوچك غيرمنتظره، در بازاريابي ديجيتال چندان رايج نيست. اگر فناوري قبلاً اين مانع را شكسته بود، آيا شركت ها همچنان به سمت اين ديوار ديجيتال كشيده مي شدند؟ يا فكر مي كنند نمي توانيد تجربه واقعي مشتري را در اينترنت ترجمه كنيد؟ بهينه سازي و به روز رساني ساده وب سايت با كمك خدمات سئو حرفه اي مي تواند تجربه مشتري را بهبود بخشد.

شيطان در جزئيات است

اكثر وب‌سايت‌هاي تجارت الكترونيك، تجربه مشتري را به‌عنوان اعلاميه‌اي بزرگ براي به دست آوردن تأثير خوب مي‌بينند. و در نهايت خودشان را تهديد مي كنند كه كاري انجام ندهند. اما هر جزئيات كوچك مهم است.

از يك شركت سئو كمك بگيريد تا مشخصات مشتري فعلي خود را بدست آوريد و از آن به نفع خود استفاده كنيد؟ تبريك تولد ساده است و مي توانيد يك نشان كوچك براي آنها بفرستيد – يك جا كليدي، پيراهن، ليوان، خودكار و غيره. – مي توانيد به آنها اطلاع دهيد كه شركت آنها براي شما ارزشمند است. البته لازم نيست پول زيادي براي ارائه تجربه مشتري خرج كنيد.

اصول را فراموش نكنيد

هيچ كس سيكوفانت را دوست ندارد. اكنون، اگر تمام وقت خود را صرف دسته‌بندي همه مشتريان خود با نگه داشتن كسب و كار آن‌ها در كنار خود مي‌كنيد، زماني را كه بايد صرف بهبود محصولات، وب‌سايت تجارت الكترونيك، زنجيره تداركات و خدمات خود كنيد، از بين ببريد. استفاده از سئو شما را از طريق ابزارهاي مختلف بازاريابي آنلاين به بازار متصل مي كند. با اين حال، بقيه به شما بستگي دارد.

منبع :
SEO Services: Achieving the Right Balance

منبع :https://ijmarket.com
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.