دو استراتژي بازاريابي آنلاين وجود دارد كه بايد از آنها آگاه باشيد: سئوي ارگانيك يا پرداخت به ازاي كليك (PPC). چرا؟ از آنجا كه Organic و PPC هر دو به افزايش ديد وب سايت شما كمك مي كنند، رتبه بندي صفحه نتايج جستجو (SERP) شما را افزايش مي دهند و بازگشت سرمايه بيشتري را دريافت …
منبع :
Online Marketing Strategy – Organic SEO Or Pay-Per-Click?
Online Marketing Strategy – Organic SEO Or Pay-Per-Click? https://ijmarket.com/blog/online-marketing-strategy-organic-seo-or-pay-per-click/ Wed, 03 Nov 2021 17:51:16 0000 بازاريابي https://ijmarket.com/blog/online-marketing-strategy-organic-seo-or-pay-per-click/
دو استراتژي بازاريابي آنلاين وجود دارد كه بايد از آنها آگاه باشيد: سئوي ارگانيك يا پرداخت به ازاي كليك (PPC). چرا؟ از آنجا كه Organic و PPC هر دو به افزايش ديد وب سايت شما كمك مي كنند، رتبه بندي صفحه نتايج جستجو (SERP) شما را افزايش مي دهند و بازگشت سرمايه بيشتري را دريافت …
منبع :
Online Marketing Strategy – Organic SEO Or Pay-Per-Click?
دو استراتژي بازاريابي آنلاين وجود دارد كه بايد از آنها آگاه باشيد: سئوي ارگانيك يا پرداخت به ازاي كليك (PPC). چرا؟ از آنجا كه Organic و PPC هر دو به افزايش ديد وب سايت شما كمك مي كنند، رتبه بندي صفحه نتايج جستجو (SERP) شما را افزايش مي دهند و بازگشت سرمايه بيشتري را دريافت مي كنند. اجازه دهيد هر يك از اين استراتژي هاي تبليغاتي را شرح دهم و بررسي كنم كه چگونه براي كسب و كار شما كار مي كنند.
پرداخت به ازاي كليك به عنوان يك مدل تبليغات اينترنتي مورد استفاده در يك وب سايت تعريف مي شود كه در آن يك تبليغ كننده هزينه اي را به هاست خود پرداخت نمي كند مگر اينكه روي تبليغات او كليك شود. در همين حال، سئوي ارگانيك به بهبود رتبه وب سايت شما در جستجوي ارگانيك اشاره دارد. در پيشنهاد پرداخت به ازاي كليك (PPC) به ازاي هر كاربري كه روي لينك «سئوي ارگانيك» كليك ميكند، پرداختي وجود دارد كه كاملاً برخلاف PPC است زيرا در سئوي ارگانيك، صفحه وب يا ترافيك وبسايت بهطور طبيعي بهينه ميشود. با استفاده از كلمات كليدي خاص تبليغات ..
هزينه ساخت
• تبليغات پرداخت به ازاي كليك (PPC) را مي توان طوري پيكربندي كرد كه در عرض چند روز به خوبي كار كند، اما در بسياري از موارد، بهينه سازي موتورهاي جستجو ممكن است چندين ماه طول بكشد.
• در سئوي ارگانيك، كمپين هاي بهينه سازي نيازمند يك قرارداد طولاني مدت هستند. اما با كمپين پرداخت به ازاي كليك در داخل، البته، معامله مشكلي ندارد.
• هزينه سئوي ارگانيك با افزايش هزينه PPC همچنان پايدارتر باقي مي ماند.
• در PPC به دليل اينكه براي هر كليك روي يك وب سايت هزينه پرداخت مي شود، قيمت در طول زمان تغيير نمي كند. اما در سئوي ارگانيك، بهينهسازي مؤثر ميتواند پس از انجام كار اوليه، ارزش بيشتري ايجاد كند.
عمليات و كنترل
• درك مفاهيم PPC بسيار ساده تر از كمپين هاي بهينه سازي موتور جستجوي ارگانيك است و مي توان آنها را راحت تر تسلط يافت.
• در سئوي ارگانيك، تاكتيك هاي مشكوك زيادي وجود دارد كه مي تواند وب سايت شما را در معرض خطر جريمه قرار دهد. اما در PPC، از آنجا كه شما مستقيماً با موتورهاي جستجو مانند Google AdWords و Yahoo Search Marketing كه آموزش هاي مفيدي در مورد نحوه استفاده از بازاريابي PPC ارائه مي دهند، در تعامل هستيد، نيازي به پرداخت يك واسطه نداريد.
• ارگانيك ها تمايل دارند تبليغاتي را در وب سايت هايي قرار دهند كه ممكن است هيچ ربطي به كسب و كار شما نداشته باشد، در نتيجه افراد را گيج مي كند. در بازاريابي موتورهاي جستجوگر PPC، تبليغات شما در جستجوها و وب سايت هاي مرتبط ظاهر مي شود كه در آن افراد قبلاً به دنبال چيزي هستند كه شما مي فروشيد، بنابراين وقتي صفحه شما را مي خوانند نبايد آنها را گيج كنند، بلكه آنها را در مسيري كه نياز دارند راهنمايي كنند. برو
توليد – محصول
• در Organic، آن را تحت كنترل الگوريتم رتبه بندي اموال موتور جستجو مي گذاريد. اگر اهل PPC هستيد، مي توانيد فوراً براي موقعيت بالاتر پرداخت كنيد.
• در سئوي ارگانيك، ممكن است سه ماه يا بيشتر از يك كمپين بهينه سازي طول بكشد تا نتايج را ببينيد. اما در PPC، نتايج تبليغات فوري است.
• در حالي كه كمپينهاي پرداخت به ازاي كليك ميتوانند نتايج سريعتري توليد كنند، كمپينهاي موتور جستجوي ارگانيك ميتوانند نتايج ماندگاري را براي شما فراهم كنند.
• وقتي بودجه يك كمپين پرداخت به ازاي كليك تمام مي شود، يا زماني كه شركت شما تصميم مي گيرد كمپين پرداخت به ازاي كليك را متوقف كند، نتايج نيز به پايان مي رسد. اما با بهينه سازي ارگانيك براي موتورهاي جستجو، محتواي وب سايت بهبود يافته و ساير تغييرات ايجاد شده در وب سايت شما مي تواند نتايج جستجوي شما را تا تغيير بعدي در الگوريتم، موتور جستجو يا حتي بيشتر تحت تأثير قرار دهد.
سئو ارگانيك و بازاريابي پرداخت به ازاي كليك مزايا و / يا معايب خاص خود را دارند. اگر بايد بين اين دو استراتژي يكي را انتخاب كنيد، قبل از تصميم گيري بايد وضعيت خود را بررسي كنيد. پرداخت به ازاي كليك ممكن است براي يك وب سايت جديد يا براي يك تبليغ كوتاه مدت مفيد باشد در حالي كه Organic مي تواند با وب سايت بزرگي كه محصولات، خدمات و اطلاعات زيادي دارد به خوبي كار كند.
در http://www.remoteworkmate.com، ما مي توانيم استراتژي بازاريابي آنلاين شما را از طريق SEO ارگانيك يا PPC بسازيم.
منبع :
Online Marketing Strategy – Organic SEO Or Pay-Per-Click?
- جمعه ۲۱ آبان ۰۰ ۰۶:۱۹
- ۱۰ بازديد
- ۰ نظر