Social Media Marketing And Facebook – Why You Need A Profile

به وبلاگ جامع پزشكي خوش آمديد

در چند سال اخير، سايت‌هاي شبكه‌هاي اجتماعي نحوه استفاده از اينترنت با فناوري Web 2.0 را كاملاً تغيير داده‌اند. اتصال واحد سابق به يك ابزار ارتباطي فعال تبديل شده است و به كاربران امكان مي دهد محتواي مختلفي از جمله وبلاگ ها، عكس ها، فيلم ها و موارد ديگر را به اشتراك بگذارند. اما چگونه …

منبع :
Social Media Marketing And Facebook – Why You Need A Profile

Social Media Marketing And Facebook – Why You Need A Profile https://ijmarket.com/blog/social-media-marketing-and-facebook-why-you-need-a-profile/ Wed, 01 Dec 2021 19:42:12 0000 بازاريابي https://ijmarket.com/blog/social-media-marketing-and-facebook-why-you-need-a-profile/

در چند سال اخير، سايت‌هاي شبكه‌هاي اجتماعي نحوه استفاده از اينترنت با فناوري Web 2.0 را كاملاً تغيير داده‌اند. اتصال واحد سابق به يك ابزار ارتباطي فعال تبديل شده است و به كاربران امكان مي دهد محتواي مختلفي از جمله وبلاگ ها، عكس ها، فيلم ها و موارد ديگر را به اشتراك بگذارند. اما چگونه …

منبع :
Social Media Marketing And Facebook – Why You Need A Profile

در چند سال اخير، سايت‌هاي شبكه‌هاي اجتماعي نحوه استفاده از اينترنت با فناوري Web 2.0 را كاملاً تغيير داده‌اند. اتصال واحد سابق به يك ابزار ارتباطي فعال تبديل شده است و به كاربران امكان مي دهد محتواي مختلفي از جمله وبلاگ ها، عكس ها، فيلم ها و موارد ديگر را به اشتراك بگذارند.

اما چگونه سايت هاي شبكه هاي اجتماعي مانند فيس بوك روش تبليغات آنلاين خود را تغيير داده اند؟ يك چيز، آنها كار ما را آسان كردند. فيس بوك بهترين ابزار تبليغاتي در دنيايي است كه در طبيعت گسترده شده است. اين دايركتوري‌هاي اجتماعي آنلاين از نوعي ارتباط استفاده مي‌كنند كه به كاربران اجازه مي‌دهد پروفايل‌هاي شخصي ايجاد كنند، با ساير كاربران تعامل داشته باشند و محتوا را به اشتراك بگذارند.

از يك طرف، اين كاربران در حال حاضر به خوبي تقسيم شده اند، به گروه هاي جالب گروه بندي شده اند و در داخل به هم متصل شده اند. اين رفتارها كه در رسانه هاي اجتماعي جاسازي شده و توسط وب 2.0 منتقل مي شود، شبكه مهمي از گروه هاي جمعيتي خاص و خاص را ايجاد مي كند. بيش از هر زمان ديگري، “Generation Net” در حال ورود به رسانه هاي اجتماعي است و به خرده فروشان آنلاين اين فرصت را مي دهد تا به بخش از پيش تعريف شده كاربران آنلاين بفروشند و پيام هاي موجود را ارسال كنند. نام تجاري وب سايت هايي كه اين كاربران در آن زمان خود را به صورت آنلاين سپري مي كنند.

علاوه بر اين، اين سايت هاي شبكه هاي اجتماعي به سرعت در حال رشد هستند و به كاربران بيشتري از زمينه هاي مختلف كمك مي كنند. فيس بوك در ابتدا فقط براي دانشجويان كالج در نظر گرفته شده بود، اما سال گذشته براي هر كسي كه يك آدرس ايميل داشته باشد باز شد. به گفته مايكروسافت، فيس بوك ششمين وب سايت بزرگ قاچاق در ايالات متحده است و بيش از 73 ميليون كاربر ثبت شده در 40000 شبكه مختلف مدرسه، دبيرستان، كار و از نظر جغرافيايي دارد. اين نشان دهنده نرخ رشد 530 درصدي تنها در يك سال است.

تاكتيك‌هايي كه تبليغ‌كنندگان براي برقراري ارتباط با اين مخاطبان آنلاين استفاده مي‌كنند، به عنوان شناخته مي‌شوند بازاريابي رسانه هاي اجتماعي (SMM). SMM به يك ابزار محبوب تبديل شده است بهينه سازي موتور جستجو (SEO) به دليل توانايي منحصر به فرد آن در بهبود ديد سايت، تشخيص نام و آگاهي از برند در ميان مخاطبان آنلاين خاص با دسترسي به شبكه اي از پيوندهاي مرتبط.

بنابراين فيس بوك چه فرصت هايي را براي تلاش هاي بازاريابي آنلاين ارائه مي دهد؟ در ميان كاربران 18 تا 24 ساله اينترنت، فيس بوك در ليست جديدترين سايت هاي نظرسنجي Trends جوانان رتبه اول را دارد. بيش از 70 درصد از زنان 17 تا 25 ساله گفتند فيس بوك وب سايت مورد علاقه آنها از نظر زمان صرف شده در اينترنت است. براي مردان، اين رقم هنوز بيش از 56٪ است. بديهي است كه اين جمعيت‌شناسي به دليل رشد آن‌ها در فرهنگي كه زمان آنلاين را جنبه مهمي از زندگي روزمره مي‌داند، توسط فناوري هدايت مي‌شوند. بيش از نيمي از افراد مورد بررسي روزي يك بار به مدت حداقل 35 دقيقه از فيس بوك بازديد مي كردند.

علاوه بر اين، اين كاربران با دنياي آنلاين آشنا هستند و قادر به جستجو و يافتن محتواي خاص مورد علاقه خود هستند. بنابراين، سايت هاي شبكه هاي اجتماعي، به ويژه فيس بوك، به خرده فروشان آنلاين اين فرصت را مي دهند تا كاربران را با پيام هاي تبليغاتي انتقادي جذب كنند. زمان مهم

بنابراين چگونه مي‌توانيم از بازاريابي رسانه‌هاي اجتماعي براي تعامل مؤثر با اين مخاطبان حساس بزرگسالان جوان استفاده كنيم؟ در زير چند ايده در مورد نحوه استفاده از بازاريابي رسانه هاي اجتماعي در فيس بوك آورده شده است.

  • تماس با گروه:

    فيس بوك داراي گروه هاي علاقه مند به اشتراك گذاري نامحدودي است كه كاربران به دلايل زيادي به آنها ملحق مي شوند. اين گروه‌ها طيف وسيعي از موضوعات و علايق را پوشش مي‌دهند، از زيست‌شناسي دريايي گرفته تا اسنوبورد، سياست، موسيقي رپ و غذاهاي ايتاليايي. علاقه يا بازار هدف شما هر چه باشد، گروهي براي شما وجود دارد. اين را از من قبول كن. من از سال 2003 يك كاربر ثبت نام شده فيس بوك يا “Facebooker” هستم و يك گروه براي همه چيز پيدا كردم. به معناي واقعي كلمه. بسياري حتي تمركز محلي دارند، مانند گروه هواداران Denver Bronغير مجاز مي باشد يا گروه دانشجويان چيني Denver. هر يك از اين گروه ها صفحه مخصوص به خود را با انجمن ها، تابلوهاي گفتگو، گالري عكس و غيره دارند. اين بهترين مكان براي قرار دادن پيامي است كه براي يك مخاطب خاص طراحي شده است، زيرا تقريباً مطمئن است كه هر كسي كه آن را ببيند با نمايه هدف شما مطابقت دارد. در گذشته، زماني كه سعي مي‌كردم ترافيك را به وب‌سايت‌هاي ويديويي كه در آن كار مي‌كردم هدايت كنم، پيوندهاي توصيفي و قانع‌كننده‌اي را براي ويديوهاي مرتبط با «ديوار» يا تابلوي بحث گروه قرار مي‌دادم. من نتايج بسيار خوبي پيدا كردم زيرا بسياري از اعضاي اين گروه خاص كه به اسكي اختصاص دارد، اين پيوندها را دنبال كردند تا ويديوهاي مربوط به ورزش مورد علاقه خود را كه اسكي است تماشا كنند.

  • تماس با اپليكيشن:

    اخيراً، فيس‌بوك اين پلتفرم را براي توسعه‌دهندگان خارجي كه برنامه‌هاي بي‌شماري ايجاد كرده‌اند، از شبيه‌سازهاي جمع‌آوري داده‌هاي فانتزي گرفته تا بازي‌هاي ويديويي با «Beer Pong» و نقشه‌هاي جهان كه مشخص‌كننده مكان‌هاي رفتن هستند، باز كرده است. كاربران مي توانند هر تعداد از اين برنامه ها را كه بخواهند به پروفايل خود اضافه كنند و فرصت هايي را براي بازاريابان و سازندگان ايجاد كنند تا به طور غيرمستقيم پيام هاي بازاريابي را در اين برنامه ها و كار خود بگنجانند. بسياري از سازندگان قبلاً اين كار را انجام داده‌اند و بدون شك سودهاي هنگفتي به دست مي‌آورند، نه تنها با افزايش آگاهي از برند، بلكه همچنين از طريق ترافيك فيس‌بوك، كه بسياري از آنها وب‌سايت خود را به آن پيوند داده‌اند.

  • تماس داخل:

    از آنجايي كه فيس بوك به كاربران اجازه مي دهد فيلم ها، عكس ها، لينك ها، عكس ها و موارد ديگر را پست كنند، تبليغ كنندگان مي توانند به طور موثر از استراتژي هاي بازاريابي رسانه هاي اجتماعي براي ارتباط با اين گروه ها از طريق كبد استفاده كنند. با قرار دادن محتواي خود در جايي كه مخاطبان شما هستند، مي توانيد اطمينان حاصل كنيد كه برند شما در ارتباط با پيام شما در مقابل آنها قرار مي گيرد. فيس بوك پايگاه داده اي براي داده هاي بي پايان مشتريان است كه بسياري از كارشناسان آن را “جامعه در يك جعبه” مي نامند. پس چرا از اين داده ها براي مشاركت استفاده نمي كنيد؟ با قلب ارتباط برقرار كنيد.

  • لينك رويداد:

    همانطور كه فيس بوك رشد كرده است، بخش “رويدادها” را اضافه كرده است كه به كاربران امكان مي دهد اطلاعات مربوط به رويدادهاي آينده را ارسال كنند و سپس دوستان فيس بوك خود را براي شركت دعوت كنند. كل بخش رويداد قابل جستجو است و كاربران مي توانند به سرعت رويدادهاي مورد علاقه را پيدا كنند، نام ميزبان، مكان آنها، زمان و حتي توضيحات رويداد را مشاهده كنند. علاوه بر اين، فيس بوك هر صفحه اي را براي رويداد فراهم مي كند، كه در آن كاربران مي توانند پاسخ دهند، از شركت در آن خودداري كنند، يا اطلاعاتي را در ديوار بحث عمومي در صفحه پست كنند. اقداماتي مانند چه چيزي بپوشند، چه بپوشند و غيره. يك فرصت مهم براي ميزباني يك رويداد و سپس دعوت از افرادي كه ممكن است علاقه مند به شركت در آن باشند. در تجربه شخصي خود با اين اطلاعات، رويدادهايي را براي مشتريان ايجاد كردم و سپس اخبار و دعوت‌نامه‌هايي را براي گروه‌هاي مناسب ارسال كردم. به عنوان مثال، هنگام تبليغ يك نمايش رگي يا يك بازي فوتبال دانشگاهي آينده، تا جايي كه مي توانيد گروه هاي مرتبط با موسيقي رگي، فوتبال كالج، موسيقي و ورزش را پيدا كنيد و آنها را در نمودار گفتگوهاي گروهي قرار دهيد تا رويداد را به اطلاع رساني كنيد. اطمينان حاصل كنيد كه افراد علاقه مند فعلي وجود دارند. بداند و شركت كند

  • اتصال به دستگاه تلفن همراه:

    همين هفته، فيس بوك اعلام كرد كه با RIM يا Research In Motion و دستگاه بلك بري آن همكاري مي كند. علاوه بر بلك بري، فيس بوك در بسياري از دستگاه هاي تلفن همراه ديگر نيز قابل دسترسي است. اين فرصت ارزشمندي را براي تبليغ كنندگان فراهم مي كند تا به مشتريان بالقوه دسترسي پيدا كنند محلي سطح، قرار دادن حضور شركت در يك مقطع حساس.

با اين حال، رشد فيس بوك به چالش كشيده نشده است. در پاسخ به انتقادات بسياري از گروه‌ها، فيسبوك اخيراً اقدامات امنيتي بيشتري را در تلاش براي محافظت بهتر از اطلاعات شخصي اضافه كرده است. علاوه بر رفع ترس از حفظ حريم خصوصي، مطمئناً كاربران بيشتري را تشويق مي كند تا وارد سايت شوند و اطلاعات بيشتري در مورد خود به اشتراك بگذارند. با اين حال، اين بازاريابان رسانه‌هاي اجتماعي را مجبور مي‌كند تا هنگام شناسايي و يافتن مخاطبان هدف خود، نوآورتر و خلاق‌تر باشند.

همانطور كه مي بينيد، كاربران فيس بوك از فرآيند اشتراك گذاري مراقبت كرده اند و خود را از طريق محتوا و علايق مشترك به هم متصل كرده اند. اين رفتارها كه در رسانه هاي اجتماعي تعبيه شده و توسط وب 2.0 مجاز است، شبكه مهمي از گروه هاي جمعيتي هدفمند و خاص را ايجاد مي كند. بيش از هر زمان ديگري، “Generation Net” در حال ورود به رسانه هاي اجتماعي است و به خرده فروشان آنلاين اين فرصت را مي دهد تا به بخش از پيش تعريف شده كاربران آنلاين بفروشند و پيام هاي موجود را ارسال كنند. نام تجاري وب سايت هايي كه اين كاربران در آن زمان خود را به صورت آنلاين سپري مي كنند.

شركتي كه من در آن كار مي كنم، Fusionbox، يك شركت بازاريابي اينترنتي در دنور، از بازاريابي رسانه هاي اجتماعي براي تركيب هدف بازاريابي اينترنتي با قابليت هاي سايت هاي رسانه هاي اجتماعي و فناوري هاي وب 2.0 استفاده مي كند. براي اطلاعات بيشتر در مورد بازاريابي شبكه هاي اجتماعي اينجا را كليك كنيد [http://running-with-the-bulls-seo.blogspot.com/2007/09/social-media-marketing-bridging-gap.html].

به طور كلي، خدمات SMM يك شكل قوي از بازاريابي ويروسي ايجاد مي كند كه از مخاطبان و جامعه كاربران زياد سايت هاي رسانه هاي اجتماعي بهره مي برد. چه در MySpace، YouTube، Digg، Facebook، Del.icio.us، Flickr يا تعدادي ديگر، SMM حول محور ايجاد و اتصال كاربران به مشاغل از طريق يك هسته واحد مي چرخد.

به همين دليل، SMM مي تواند براي ايجاد شبكه اي از پيوندها، انتشار پيام هاي برند، افزايش ديد و آگاهي و حتي مديريت شهرت كسب و كار شما در اينترنت استفاده شود. به هر حال، اين سايت‌هاي رسانه‌هاي اجتماعي هر كدام ميليون‌ها كاربر ثبت‌شده دارند كه در جوامعي به همان اندازه علاقه‌مند گروه‌بندي شده‌اند. اكنون تنها كاري كه بايد انجام دهيد اين است كه بفهميد مخاطبان شما در كجاي اينترنت جمع شده اند. يك فروشنده چه چيز ديگري مي خواهد؟ هيچ كانال ديگري وجود ندارد كه از طريق آن يك شركت بتواند هويت، خدمات، پيشنهادات و موقعيت خود را در چنين محيط هدفمندي افشا كند.

تيم ما از بازاريابان باتجربه و مبتكر رسانه هاي اجتماعي ما به طور موثر محتواي وب سايت شما را در يك فضاي ديجيتال هدفمند قرار مي دهد كه براي كساني كه مي خواهيد ببينيد قابل مشاهده است.

Fusionbox پيشرو در كاربرد فناوري هاي Web 2.0 در زمينه بازاريابي اينترنتي است. خدمات ما در Web Marketing 2.0 به دليل توانايي ما در ارتباط با مشتريان از طريق مشاركت در بازار و شروع گفتگو از طريق رسانه هاي اجتماعي، به خوبي مورد استقبال قرار گرفته است.

منبع :
Social Media Marketing And Facebook – Why You Need A Profile

منبع :https://ijmarket.com
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.