قبل از اينكه كاركنان تيم ملي بوكس اردوي مشتركي را با نظرسنجي در تهران برگزار كنند ، بوكسورها به يك اردوي دو هفته اي در تهران دعوت شدند. به گزارش تيتر نيوز ، پس از آموزش تيم ملي بوكس براي حضور موفق در بازي هاي المپيك به ميزباني فرانسه ، با تصميم سرمربي و كادرفني …

دعوت ۸ بوكسور به تيم ملي پيش از اردوي‌ مشترك با سوريه https://titr-news.ir/2021/01/دعوت-۸-بوكسور-به-تيم-ملي-پيش-از-اردوي‌-م/ تيتر نيوز Sun, 17 Jan 2021 10:39:50 0000 ورزشي https://titr-news.ir/2021/01/دعوت-۸-بوكسور-به-تيم-ملي-پيش-از-اردوي‌-م/ قبل از اينكه كاركنان تيم ملي بوكس اردوي مشتركي را با نظرسنجي در تهران برگزار كنند ، بوكسورها به يك اردوي دو هفته اي در تهران دعوت شدند. به گزارش تيتر نيوز ، پس از آموزش تيم ملي بوكس براي حضور موفق در بازي هاي المپيك به ميزباني فرانسه ، با تصميم سرمربي و كادرفني …

قبل از اينكه كاركنان تيم ملي بوكس اردوي مشتركي را با نظرسنجي در تهران برگزار كنند ، بوكسورها به يك اردوي دو هفته اي در تهران دعوت شدند.

به گزارش تيتر نيوز ، پس از آموزش تيم ملي بوكس براي حضور موفق در بازي هاي المپيك به ميزباني فرانسه ، با تصميم سرمربي و كادرفني ، 8 بوكسور به دور هفتم اردوها آورده شدند. پس از اردو ، بوكسورهاي ايراني اردوي مشتركي با تيم ملي روسيه خواهند داشت.

در زير نام 8 بوكسور دعوت شده توسط اليزا استكي آورده شده است:

– اميد احمدي صفا

– دانيل شاه بخش (با اتاق المپيك توكيو)

– باقر فرجي

– مسلم مقصودي

شاه شاهين موسوي (با اتاق المپيك توكيو)

من- ميثم غشلاغي

– احسان روزباني (كاپيتان تيم ملي)

– پوريا اميري

طبق اعلام فدراسيون بوكس ، اردوي مشترك تيم ملي ايران با سوريه در فوريه 2017 به ميزباني تهران برگزار مي شود. اين اردو به مدت دو هفته پيگيري مي شود و اولين اردوي مشترك ايران با تيم هاي خارجي پس از آلوده شدن به ويروس كرونا در اين كشور است.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.