آماده‌باش پليس در بهشت زهرا

به وبلاگ جامع پزشكي خوش آمديد

رئيس اداره راهنمايي و رانندگي تهران از آمادگي افسران پليس راهنمايي و رانندگي براي ورود به بهشت ​​زهرا پنجشنبه و جمعه گذشته خبر داد. سردار محمد حسين حميدي در مصاحبه با تيتر نيوز ، وي در خصوص آمادگي پليس براي پنجشنبه و جمعه آخر سال براي بهشت ​​زهرا گفت: سهولت و در مديريت ترافيك. وي …

آماده‌باش پليس در بهشت زهرا https://titr-news.ir/2021/03/آماده‌باش-پليس-در-بهشت-زهرا/ تيتر نيوز Thu, 18 Mar 2021 05:30:55 0000 حوادث https://titr-news.ir/2021/03/آماده‌باش-پليس-در-بهشت-زهرا/ رئيس اداره راهنمايي و رانندگي تهران از آمادگي افسران پليس راهنمايي و رانندگي براي ورود به بهشت ​​زهرا پنجشنبه و جمعه گذشته خبر داد. سردار محمد حسين حميدي در مصاحبه با تيتر نيوز ، وي در خصوص آمادگي پليس براي پنجشنبه و جمعه آخر سال براي بهشت ​​زهرا گفت: سهولت و در مديريت ترافيك. وي …

رئيس اداره راهنمايي و رانندگي تهران از آمادگي افسران پليس راهنمايي و رانندگي براي ورود به بهشت ​​زهرا پنجشنبه و جمعه گذشته خبر داد.

سردار محمد حسين حميدي در مصاحبه با تيتر نيوز ، وي در خصوص آمادگي پليس براي پنجشنبه و جمعه آخر سال براي بهشت ​​زهرا گفت: سهولت و در مديريت ترافيك.

وي گفت: درخواست ما از مردم اين است كه به دليل شرايط تاج و حجم بالاي ترافيك در اين دو روز تا آنجا كه مي توانند به زهرا نروند و با مديريت زمان قبور زمان هاي ديگر را مديريت كنند. روزهاي ديگر وقت بازديد از قبور است ، اما اگر در بهشت ​​زهرا حضور داشته باشند ، لازم است پروتكل بهداشتي را رعايت كرده و از حضور طولاني مدت در بهشت ​​زهرا خودداري كنند.

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي تهران گفت كه ماموران پليس راهنمايي و رانندگي تهران با تخلفات راهنمايي و رانندگي ، به ويژه تخلفاتي كه باعث ايجاد ترافيك و انسداد كند مي شوند ، برخورد مي كنند. ايستادن در مكان ها و … اين يكي از مواردي است كه با آن روبرو خواهد شد.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.