در حقيقت ، رسانه هاي اجتماعي و سئو ارتباط نزديكتر از آنچه اكثر شركت ها دارند ، دارند. هنگامي كه مصرف كنندگان به صورت آنلاين برند ، محصولات و خدمات شما را جستجو مي كنند ، آنها فقط اطلاعات را از طريق توييت ها ، پست ها و ساير مكالمات اجتماعي شما كشف نمي كنند …

منبع :
از اصول سئو در شبكه هاي اجتماعي برند خود استفاده كنيد

از اصول سئو در شبكه هاي اجتماعي برند خود استفاده كنيد https://ijmarket.com/blog/از-اصول-سئو-در-شبكه-هاي-اجتماعي-برند-خود/ https://ijmarket.com/blog/از-اصول-سئو-در-شبكه-هاي-اجتماعي-برند-خود/#respond ايجي ماركت Mon, 18 Jan 2021 14:23:38 0000 بازاريابي https://ijmarket.com/blog/از-اصول-سئو-در-شبكه-هاي-اجتماعي-برند-خود/

در حقيقت ، رسانه هاي اجتماعي و سئو ارتباط نزديكتر از آنچه اكثر شركت ها دارند ، دارند. هنگامي كه مصرف كنندگان به صورت آنلاين برند ، محصولات و خدمات شما را جستجو مي كنند ، آنها فقط اطلاعات را از طريق توييت ها ، پست ها و ساير مكالمات اجتماعي شما كشف نمي كنند …

منبع :
از اصول سئو در شبكه هاي اجتماعي برند خود استفاده كنيد

در حقيقت ، رسانه هاي اجتماعي و سئو ارتباط نزديكتر از آنچه اكثر شركت ها دارند ، دارند. هنگامي كه مصرف كنندگان به صورت آنلاين برند ، محصولات و خدمات شما را جستجو مي كنند ، آنها فقط اطلاعات را از طريق توييت ها ، پست ها و ساير مكالمات اجتماعي شما كشف نمي كنند – آنها محتواي شما را در وب و سايت ارسال مي كنند. ديگران در نتايج جستجوي ارگانيك ارسال مي كنند. گوگل و ساير موتورهاي جستجو آنچه را كه امروز در شبكه هاي اجتماعي اتفاق مي افتد كنترل و فهرست بندي مي كنند. صفحات عمومي فيس بوك ، موضوعات محبوب توييتر ، پست هاي وبلاگ ، و همچنين عكس ها ، فيلم ها و انواع محتواي به اشتراك گذاشته شده و ايجاد شده در سيستم عامل هاي رسانه هاي اجتماعي اكنون توسط خزنده هاي موتور جستجو مشاهده و اسكن مي شود. به همين دليل ، اجراي پروفايل هاي اجتماعي براي برند شما با استفاده از برخي از دانش SEO در چت هاي اجتماعي و به اشتراك گذاري بسيار سودآور است. در اينجا چهار نشانگر اصلي در انتقال رسانه هاي اجتماعي و SERP هاي موفق تر وجود دارد. اصطلاحاتي را كه مي خواهيد به همان اندازه كه با SEO مي خواهيد انتخاب كنيد تا محتواي مربوط به مارك خود را بهبود ببخشيد ، چه در وب چه در سايت يا در پروفايل اجتماعي خود ، بايد كلمات كليدي يا كلمات كليدي و عبارات با ارزش بالا را تعريف كنيد. تمركز خود را بر روي 50 تا 100 اصطلاح معروف و مرتبط با نام تجاري بگذاريد – كلمات كليدي نامرتبط زيادي به طور موثر استراتژي SEO شما را كاهش مي دهد. خاص باشيد و يك ليست واضح از اصطلاحات براي هدف قرار دهيد. از عبارات ، هشتگ ها و پيوندهاي هدف خود به صورت رايگان در به روزرساني ها و توييت هاي خود استفاده كنيد. همانطور كه قبلاً ذكر شد ، توييت ها – خصوصاً آنهايي كه تبليغ مي شوند يا حساب هاي داراي مشخصات بالا – توسط موتورهاي جستجو نمايه مي شوند. هر زمان كه به نظر مي رسيد كلمات كليدي خود را وارد كنيد از اين فرصت استفاده كنيد. به ياد داشته باشيد ، هيچ كس نمي خواهد همان كلمات را بارها و بارها تكرار كند – شما هرزنامه نيستيد و هيچ دنبال كننده اي نمي خواهد شما شبيه يك كلمه باشيد. هميشه از كلمات كليدي به موقع و منطقي و مناسب استفاده كنيد. از عناوين و پيوندهاي هدفمند در عناوين وبلاگ خود استفاده كنيد و آنها را كپي كنيد زيرا رسانه هاي اجتماعي يكي از محبوب ترين كانال ها هستند كه از طريق آن مي توان هر نوع محتوايي را يافت. وقتي نام تجاري شما سهم ايجاد مي كند ، منطقي است كه كلمات كليدي و اشيا valu با ارزش را در هر كجا كه هستند كپي كنيد. وبلاگ نويسي مكاني عالي براي ايجاد و نمايش محتواي مارك دار است ، و اين مكان اصلي خواهد بود كه شما بر استفاده از كپي ، برچسب ها و تصاوير كنترل كامل داريد. پست هاي وبلاگ كه در نهايت از طريق شبكه هاي اجتماعي به اشتراك گذاشته مي شوند ، بايد بهينه شوند و كلمات كليدي در عناوين ، پيوندها و برچسب ها مكان خوبي براي شروع هستند. در كليه توضيحات پست از اصطلاحات و پيوندهاي هدفمند استفاده كنيد. بسياري از سايت هاي رسانه هاي اجتماعي به كاربران اجازه مي دهند توضيحات مربوط به محتوايي را كه به اشتراك مي گذارند ارسال كنند. اين نه تنها درك و استفاده از مطالب را براي كاربران ديگري كه پست شما را مشاهده مي كنند آسان مي كند ، بلكه باعث ايجاد ديد بيشتر در خزنده هاي موتور جستجو مي شود.توضيحات مفصلي به ارزشمندترين كلمات كليدي خود اضافه كنيد:
بخش “درباره” در صفحه فيس بوك شما
بخش “درباره” از نمايه توييتر شما
عنوان و توضيحات ويدئو در YouTube
Pinterest Pins
رسانه هاي اجتماعي نقش مهمي در هر استراتژي سئو و استفاده از اصول سئو آزمايش شده و آزمايش شده دارند. براي نام تجاري خود به من رسانه هاي اجتماعي بدهيد ، احتمال حضور در SERP را افزايش دهيد.
براي ديدن مقالات بيشتر در مجموعه بازاريابي كليك كنيد

اين مقالات به طور سيستماتيك از آخرين پايگاه داده هاي مقاله بازاريابي جمع آوري مي شوند.
كليه مطالب سايت به عهده منابع اصلي است و اينفوجاب ماركت هيچ گونه مسئوليتي در قبال مطالب ندارد.

منبع :
از اصول سئو در شبكه هاي اجتماعي برند خود استفاده كنيد

https://ijmarket.com/blog/از-اصول-سئو-در-شبكه-هاي-اجتماعي-برند-خود/feed/ 0

منبع :https://ijmarket.com
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.