رئيس جمهور گفت: “علي رغم همه تلاش ها ، ما واكسن ايراني را قبل از تابستان دريافت نخواهيم كرد و بنابراين تهيه واكسن با كمك بخش خصوصي در دستور كار دولت و اولويت اصلي است.” به گزارش تيتر نيوز ، حجت الوليس و مسلم حسن روحاني در جلسه كميته ويژه اي در برابر دادگاه تاج …

محدوديت‌هاي شهرهاي قرمز و نارنجي تا پايان هفته آينده تمديد شد https://titr-news.ir/2021/04/محدوديت‌هاي-شهرهاي-قرمز-و-نارنجي-تا-پ/ تيتر نيوز Thu, 15 Apr 2021 12:59:21 0000 علمي و پزشكي https://titr-news.ir/2021/04/محدوديت‌هاي-شهرهاي-قرمز-و-نارنجي-تا-پ/ رئيس جمهور گفت: “علي رغم همه تلاش ها ، ما واكسن ايراني را قبل از تابستان دريافت نخواهيم كرد و بنابراين تهيه واكسن با كمك بخش خصوصي در دستور كار دولت و اولويت اصلي است.” به گزارش تيتر نيوز ، حجت الوليس و مسلم حسن روحاني در جلسه كميته ويژه اي در برابر دادگاه تاج …

رئيس جمهور گفت: “علي رغم همه تلاش ها ، ما واكسن ايراني را قبل از تابستان دريافت نخواهيم كرد و بنابراين تهيه واكسن با كمك بخش خصوصي در دستور كار دولت و اولويت اصلي است.”

به گزارش تيتر نيوز ، حجت الوليس و مسلم حسن روحاني در جلسه كميته ويژه اي در برابر دادگاه تاج براي بحث در مورد تهيه واكسن از تعدادي از كشورها و اولين محموله واكسن خريداري شده از Cox’s Bazar با يكديگر ديدار كردند. دوز مصرف كنيد) ، وي خاطرنشان كرد: “خوشبختانه روند توليد واكسن بسيار اميدوار كننده است ، اما با تمام تلاش ما واكسن ايراني را تا تابستان دريافت نخواهيم كرد.” و بنابراين ، ما با كمك بخش خصوصي واكسن تهيه مي كنيم. ” دولت يك برنامه و اولويت دارد. “

نكته قابل توجه اين است كه واكسيناسيون ، با وجود پروتكل ها ، يكي از مهمترين و اساسي ترين راههاي كنترل شاهدانه است ، رئيس جمهور گفت: “اگرچه تحريم ها مانع اصلي براي تحويل واكسن ها توسط كشور است و تهيه آن به تأخير افتاده است اما واكسيناسيون هميشه انجام مي شود يك دغدغه. “

روحاني افزود: اميدواريم با تدابير خوب واكسن قابل توجهي به زودي در دسترس قرار گيرد. طبق گزارش هاي وزارت امور خارجه در مورد توليد واكسن در روزهاي اخير ، به زودي شاهد تحويل واكسن در آينده خواهيم بود.

بر اساس اين گزارش ، در اين جلسه ، به پيشنهاد دفتر مركزي ، تصميم گرفته شد محدوديت ها براي شهرهاي قرمز و نارنجي تا پايان هفته آينده تمديد شود.

كميته هاي بهداشت ، امنيت اجتماعي و ستاد ملي نيز گزارش هاي مختلفي در مورد وضعيت موج چهارم بيماري در استان هاي مختلف كشور و نحوه اجراي تحريم ها براي كنترل و پيشگيري از آن ارائه دادند. امواج جديد

با توجه به وضعيت بيماري در استانهاي كشور ، به ويژه با وضعيت قرمز و نارنجي در شهرها ، اعضاي كميته هاي تخصصي HQ ملي كرونا عوامل موثر در اين بيماري جديد و نتايج اين مطالعات را بررسي كردند. يك نقش مهم و م :ثر: نظارت صحيح و كامل بر پروتكل هاي بهداشتي و عادي سازي در روزهاي آخر سال توسط مردم.

پس از دريافت اين گزارش ها ، رئيس جمهور با اشاره به اقدامات انجام شده در استان ها به دنبال شيوع اخير بيماري در 14 ماه گذشته ، رئيس جمهور اختيارات لازم را به ستاد جهت اتخاذ و اجراي تصميمات لازم توصيه كرد. كنترل همه چيز را در دست بگيريد. موج چهارم اين بيماري در كشور گزارش شده است.

صلح جامعه را با تندروها اشتباه نگيريد

روحاني با بيان اينكه مديريت بحران فعلي بايد به صورت مسالمت آميز انجام شود ، گفت: “حفظ آرامش رواني جامعه ، به ويژه در مرحله چهارم ، شدت آن با موج قبلي متفاوت است.” آرامش رواني جامعه نبايد تحت تأثير ديدگاه ها و اطلاعات غلط و احساسي و مواضع سخت قرار گيرد.

رهبر ملي ضد كرونا همچنين بر اهميت ارائه به موقع و دقيق اطلاعات در مورد خطرات موج چهارم كرونا تأكيد كرد و به مبارزه با تخلفات احتمالي سياسي در اين موضوع اشاره كرد: و صحت پروتكل ها يكي از آنها بود. عوامل اصلي رشد آنلاين ، در اين مرحله مي توانيم با هشدار در مورد خطرات نرمال سازي و كاهش انطباق با دستورالعمل ها ، مشكل را حل كنيم.

در اين جلسه ، طبق گزارش كميته هاي بهداشت و امنيت اجتماعي ، قرار بود پروتكل هاي مربوط به مراسم و مراسم ماه رمضان ، از جمله مراسم شب قدير و روند روز قدس ، به تاج ملي ارائه شود.

رئيس جمهور با اشاره به اهميت انجام مراسم عبادي در ماه مبارك رمضان گفت: در شرايط فعلي رويكرد اصلي محافظت از جان و سلامتي مردم است و شكي نيست كه پروتكل ها تنظيم خواهد شد. “اطمينان از سلامتي مردم. “نجات جان مردم نيز بايد مورد توجه قرار گيرد.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.