نوشتن محتواي با كيفيت براي موفقيت برند و تجارت ضروري است. البته نوشتن مطالب بيشتر از نوشتن محتوا است! براي درست سازي موضوع به تحقيق نياز دارد و پس از داشتن ايده ، بايد آن را بخوانيد تا منابع معتبر بتوانند از موضوع شما پشتيباني كنند. پس از نوشتن و به اشتراك گذاري ، بايد …

منبع :
براي بهبود مارك تجاري خود از طريق محتوا ، SEO را تنظيم كنيد

براي بهبود مارك تجاري خود از طريق محتوا ، SEO را تنظيم كنيد https://ijmarket.com/blog/براي-بهبود-مارك-تجاري-خود-از-طريق-محتوا/ https://ijmarket.com/blog/براي-بهبود-مارك-تجاري-خود-از-طريق-محتوا/#respond ايجي ماركت Mon, 25 Jan 2021 09:23:03 0000 بازاريابي https://ijmarket.com/blog/براي-بهبود-مارك-تجاري-خود-از-طريق-محتوا/

نوشتن محتواي با كيفيت براي موفقيت برند و تجارت ضروري است. البته نوشتن مطالب بيشتر از نوشتن محتوا است! براي درست سازي موضوع به تحقيق نياز دارد و پس از داشتن ايده ، بايد آن را بخوانيد تا منابع معتبر بتوانند از موضوع شما پشتيباني كنند. پس از نوشتن و به اشتراك گذاري ، بايد …

منبع :
براي بهبود مارك تجاري خود از طريق محتوا ، SEO را تنظيم كنيد

نوشتن محتواي با كيفيت براي موفقيت برند و تجارت ضروري است. البته نوشتن مطالب بيشتر از نوشتن محتوا است! براي درست سازي موضوع به تحقيق نياز دارد و پس از داشتن ايده ، بايد آن را بخوانيد تا منابع معتبر بتوانند از موضوع شما پشتيباني كنند. پس از نوشتن و به اشتراك گذاري ، بايد محتواي خود را بهينه كنيد تا در موتورهاي جستجو رتبه بالايي داشته باشيد. همه اينها براي اينكه ديگران بتوانند شما را در جستجو پيدا كنند. به ديگران بفهمانيد و آنچه را انجام مي دهند بپذيرند.
اگر محتواي با كيفيت بالا ارسال نكنيد و براي موتورهاي جستجو بهينه نشده باشد ، شما را به جايي نمي رساند. ساده است. نوشتن ممكن است آسان تر از بهبود باشد. با اين وجود ، در قسمت جستجوگرها مي توانيد تنظيمات ساده اي انجام دهيد كه اميدوارم نتايج خوبي به شما بدهد. شروع به نوشتن كنيد
اگر نوشتن محتواي شخصي شما (چه خودتان در حال نوشتن محتوا هستيد و چه از شخص ديگري بخواهيد اين كار را براي شما انجام دهد) از كيفيت بالايي برخوردار نباشد ، شما را از آن دور نمي كند. اين شرط شماره 1 است. اگر مطالب شما نادرست ، نادرست يا غلط ارائه شده باشد ، خواننده از همه اين موارد منحرف شده و نمي تواند به آنچه مي خواهيد بگوييد توجه كند. شما بايد مطمئن شويد كه محتواي شما تداخل ايجاد نمي كند. وقتي صحبت از موتورهاي جستجو مي شود ، مهم است كه محتواي شما از كيفيت خوبي برخوردار باشد. به نظر مي رسد موتورهاي جستجو آنقدر پيشرفته هستند كه بتوانند تفاوت خوب و بد نوشتن را درك كنند. با اين حال ، روشهايي وجود دارد كه موتورهاي جستجو مي توانند به اين مهم دست پيدا كنند.

تحليل رفتار: حقيقت اين است كه موتورهاي جستجو قدرت درك بصري برخي رفتارهاي انسان را دارند. به عنوان مثال ، موتورهاي جستجو ميزان پرش و مدت زماني را كه خوانندگان شما در يك صفحه مشخص مي گذرانند درك مي كنند. بسياري از موارد را مي توان از آن استنباط كرد. نرخ گزاف گويي مقدار (يا درصد) افرادي است كه در يك صفحه خاص هستند اما بدون هيچ تعامل اضافي سريعاً آن را ترك مي كنند. عامل ديگري كه موتور جستجو در اينجا بر آن تمركز دارد ، مدت زماني است كه شخص واقعاً در يك صفحه خاص مي گذراند. همه اينها را مي توان براي موتورهاي جستجو محاسبه كرد.

انطباق با دستورالعمل هاي SEO: حقيقت اين است كه پيروي از اين دستورالعمل ها بسيار مهم است. اگر از اين دستورالعمل ها پيروي نكنيد ، موتورهاي جستجو شما را مي شناسند و از شما استفاده نمي كنند. از طرف ديگر ، اگر اين دستورالعمل ها را دنبال كنيد ، ديگران به راحتي شما را پيدا مي كنند و ربات هاي موتور جستجو مي توانند وب سايت شما را فهرست بندي كنند. به اين ترتيب ، مخاطبان هدف شما را به راحتي و به سرعت پيدا مي كنند. قطعاً نمي خواهيد به خاطر قانون شكني مجازات شويد.

به بررسي ها توجه كنيد: واقعيت اين است كه مردم در حال مرور محتواي شما هستند. تصور اينكه فقط ماشين ها اين كار را مي كنند درست نيست. موتورهاي جستجو براي ارائه نظرات انساني به اين افراد اعتماد دارند. هنگام نوشتن محتوا ، مهم است كه آن را به گونه اي بنويسيد كه براي ديگران ارزشمند و آموزنده باشد.پس از آن ، محتواي خود را بهبود ببخشيد
فقط كافي نيست كه مطالب خود را به خوبي بنويسيد. همچنين براي دستيابي به نتايج واقعي بايد اين محتوا را بهبود ببخشيد. بايد مثل يك موتور جستجو فكر كنيد. اگر قادر به انجام اين كار هستيد ، به احتمال زياد نتايجي كه مي گيريد خوب است. وقتي صحبت از محتواي شما مي شود ، بايد عناصر زير را در خاطر داشته باشيد:
عنواني جذاب با كلمه كليدي يا عبارت كليدي كليدي استراتژيك
عناوين پاراگراف را با كلمات كليدي موثر يا عبارات كليدي وارد كنيد
پيوند بين عنوان مقاله و تيزر (پاراگراف مقدماتي)
عناوين و عناوين فرعي با سطح عنوان مناسب
يك متا تگ حاوي مهمترين كلمه كليدي يا عبارت كلمه كليدي است

تصاوير گرافيكي شامل: اين يك واقعيت ثابت شده است كه محتواي شما بايد به خوبي نوشته شده باشد. با اين حال ، لازم به يادآوري است كه بسياري از افراد قابل مشاهده هستند. اين بدان معني است كه آنها بسيار مثبت به تصاوير واكنش نشان مي دهند. تصاوير گرافيكي كمك زيادي به بهبود محتواي نوشته شده شما مي كنند. اگر محتواي شما فقط شامل كلمات تا اين مرحله است و ميزان بازديد شما كم است ، وقت آن است كه يك عنصر گرافيكي اضافه كنيد. ممكن است از نتايج مثبتي كه مي دهد تعجب كنيد.

از پيوندهاي م effectiveثر استفاده كنيد: پيوندها براي محتواي شما مهم هستند و هميشه نيز خواهند بود. بك لينك يكي از معدود راه هايي است كه مخاطب هدف شما مي تواند با شما ارتباط برقرار كند. همه چيز در مورد رابطه اي است كه مي توانيد داشته باشيد. البته پيوندهاي شما بايد قابل اعتماد باشند. آنها بايد خوب كار كنند تا طرف مقابل وقتي روي پيوند شما كليك مي كنند به مكان مناسب برسد.

اطمينان حاصل كنيد كه محتواي شما داراي محتواي اجتماعي است: قطعاً بايد دكمه هاي اجتماعي را در محتواي خود بگنجانيد تا ديگران بتوانند (با شما و يكديگر) تعامل داشته باشند و محتواي ارزشمند شما را به اشتراك بگذارند. شبكه هاي اجتماعي يكي از عناصر اصلي در شروع كار است. به ياد داشته باشيد كه هميشه مزاياي اجتماعي را در همه كارهايي كه انجام مي دهيد بگنجانيد.

به مردم فرصت دهيد تا بحث كنند: بخش نظرات بسيار مهم است. شما مي خواهيد به ديگران فرصتي بدهيد تا افكار و عقايد خود را به اشتراك بگذارند. ايده ها و تحولات جالب از بحث هاي پر جنب و جوش ناشي مي شود. البته شما بايد براي احتمال ظاهر شدن برخي نظرات منفي نيز آماده باشيد. بازخورد مثبت به همان اندازه كه براي رشد مهم است براي رشد شما نيز مهم است.

مطمئن شويد كه از نظر استراتژيك فراخوان اقدام (CTA) قرار داده ايد: CTA نه تنها براي موفقيت برند شما حياتي است ، بلكه قرار دادن CTA (يا بسياري از CTA) نيز به همان اندازه مهم است. شما مي خواهيد CTA جذاب خود را در مكاني قرار دهيد كه حداكثر عملكرد را داشته باشد و به راحتي ديده شود. اگر اين كار را درست انجام دهيد ، CTA بايد ترافيك بيشتري براي شما ايجاد كند و سر و صداي بيشتري در مورد نام تجاري شما ايجاد كند.

نتيجه
جفت شدن مطالب با كيفيت بالا و سئو موثر بسيار مهم است. داشتن يكي بدون ديگري به اندازه هر دو موثر نيست. محتواي شما بايد براي ديگران ارزشمند باشد و تلاش شما براي بهينه سازي اين امكان را به شما مي دهد تا توجه را جلب كنيد تا ديگران فرصتي براي قدرداني و بهره مندي از آنچه مي توانيد براي آنها انجام دهيد داشته باشند.نوشتن محتواي عالي بدون بهبود آن به اندازه ساخت يك كازينو در كوير موثر است. تعجب آور است اما هيچ كس در مورد آن نمي داند. سئو نبايد فكر بعدي باشد. اين يك ضرورت است ، نه يك لوكس.
براي ديدن مقالات بيشتر در مجموعه بازاريابي كليك كنيد

اين مقالات به طور سيستماتيك از آخرين پايگاه داده هاي مقاله بازاريابي جمع آوري مي شوند.
كليه مطالب سايت به عهده منابع اصلي است و اينفوجاب ماركت هيچ گونه مسئوليتي در قبال مطالب ندارد.

منبع :
براي بهبود مارك تجاري خود از طريق محتوا ، SEO را تنظيم كنيد

https://ijmarket.com/blog/براي-بهبود-مارك-تجاري-خود-از-طريق-محتوا/feed/ 0

منبع :https://ijmarket.com
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.