سئو چيست؟ معرفي مختصر

به وبلاگ جامع پزشكي خوش آمديد

آيا وقتي از گوگل (يا هر موتور جستجوگر ديگري) براي جستجوي اصطلاحي استفاده مي كنيد ، آيا تا به حال فكر كرده ايد كه وب سايت هاي نمايه سازي موتور جستجو چگونه به آنجا مي رسند ، در حالي كه احتمالاً هزاران وب سايت ديگر در حال رقابت هستند؟ چه چيزي با عبارت جستجوي شما …

منبع :
سئو چيست؟ معرفي مختصر

سئو چيست؟ معرفي مختصر https://ijmarket.com/blog/سئو-چيست؟-معرفي-مختصر/ https://ijmarket.com/blog/سئو-چيست؟-معرفي-مختصر/#respond ايجي ماركت Sun, 14 Feb 2021 20:04:12 0000 بازاريابي https://ijmarket.com/blog/سئو-چيست؟-معرفي-مختصر/

آيا وقتي از گوگل (يا هر موتور جستجوگر ديگري) براي جستجوي اصطلاحي استفاده مي كنيد ، آيا تا به حال فكر كرده ايد كه وب سايت هاي نمايه سازي موتور جستجو چگونه به آنجا مي رسند ، در حالي كه احتمالاً هزاران وب سايت ديگر در حال رقابت هستند؟ چه چيزي با عبارت جستجوي شما …

منبع :
سئو چيست؟ معرفي مختصر

آيا وقتي از گوگل (يا هر موتور جستجوگر ديگري) براي جستجوي اصطلاحي استفاده مي كنيد ، آيا تا به حال فكر كرده ايد كه وب سايت هاي نمايه سازي موتور جستجو چگونه به آنجا مي رسند ، در حالي كه احتمالاً هزاران وب سايت ديگر در حال رقابت هستند؟ چه چيزي با عبارت جستجوي شما مطابقت دارد؟ خوب ، پاسخ اين سوال SEO است. سايت هاي اول سئو بهتري نسبت به رقباي خود داشتند. بنابراين سئو چيست؟ به زبان ساده ، اين يك استراتژي بازاريابي است كه براي افزايش رتبه وب سايت شما در موتورهاي جستجو استفاده مي شود. برخي از اين سايت ها (مانند ويكي پديا ، فيس بوك و مايكروسافت) بدون كمك به جستجوگرها در صفحه اول نتايج جستجو قرار مي گيرند زيرا نام تجاري آنها به قدري محبوب است كه در صفحه اول قرار دارد. ساير وب سايت ها براي دستيابي به صفحه اول يا دوم نتايج جستجو به SEO متكي هستند. شايد از خود بپرسيد كه چرا SEO بسيار مهم است. خوب ، كاربران هنگام جستجوي اصطلاح به ندرت از چند صفحه اول نتايج جستجو چشم پوشي مي كنند. آخرين بار كي روي صفحه 15 نتايج جستجو كليك كرديد؟ SEO مي تواند از چند طريق ايجاد شود. روش هاي اصلي (و موثر) سئو به شرح زير است: 1) URL ها ، عناوين و URL هاي جستجوگرها 2) بازخورد 3) نوشتن محتواي SEO 4) استفاده از چندرسانه اي 5) به روزرساني منظم اين مقاله خلاصه هر يك از اين تكنيك هاي SEO است. در مقالات زير ، هر يك از اين تكنيك ها به طور كامل شرح داده خواهد شد URL ها ، URL ها و URL هاي SEO URL يك صفحه وب با URL آن متفاوت است. عنوان در “برگه” آن صفحه وب نمايش داده مي شود در حالي كه عنوان در خود صفحه وب نمايش داده مي شود. هنگامي كه يك عبارت جستجو وارد مي كنيد (معروف به كلمه كليدي) ، موتور جستجو سعي مي كند وب سايت هايي را پيدا كند كه عنوان ، آدرس و URL آنها با كلمه كليدي مشخص شده مطابقت داشته باشد. اگر عنوان ، عنوان يا URL وب سايت با كلمه كليدي شما مطابقت داشته باشد ، اين سايت بالاتر از ساير سايت ها خواهد بود. به عنوان مثال ، اگر كلمه كليدي وارد شده “ققنوس” باشد ، يك وب سايت با URL: “http://www.phoenix.com” بالاتر از يك وب سايت با URL است: “http:” // www .mystical_birds .com ” لينكها هنگام بازديد از يك وب سايت ، معمولاً پيوندهاي اضافي زيادي را مشاهده مي كنيد كه آن سايت را به وب سايتهاي ديگر پيوند مي دهد. اين پيوندها به عنوان پيوندهاي لينك شناخته مي شوند ويكي پديا مثال خوبي براي لينك دادن است. همه سايتهاي مراجعه كننده در پايين مقاله ويكي پديا ذكر شده اند. اين پيوندها (در انتهاي مقاله) پيوندهايي به سايتهاي ارجاع مربوطه است. بك لينك ها به افزايش رتبه سايت كمك مي كنند. به طور كلي ، هر وب سايت هرچه تعداد بك لينك بيشتر باشد ، رتبه بالاتري دارد. موتورهاي جستجوگر محتوا سعي مي كنند كلمه كليدي وارد شده را با محتواي وب سايت. به عنوان مثال ، اگر كلمه كليدي شما “گلف باز” باشد ، موتور جستجو مقالات را جستجو مي كند. با اين حال ، ميليون ها مقاله حاوي اصطلاح “گلف باز” وجود خواهد داشت. موتور جستجو اين مقالات را بر اساس چگالي كلمات كليدي مقالات. رتبه بندي چگالي كلمات كليدي با تقسيم تعداد كلمات كليدي مقاله بر تعداد كل كلمات و سپس ضرب نتيجه در 100 محاسبه مي شود.به عنوان مثال ، اگر كلمه كليدي “گلف باز” در يك مقاله 100 كلمه اي دو بار تكرار شود ، تراكم كلمه كليدي در مقاله 2٪ است. مقالاتي با تراكم كلمات كليدي بين 0.5 تا 2٪ بالاترين رتبه كلي را دارند و ترجيح مي دهند از همه وب سايت هاي گرافيكي در قالب چندرسانه اي نسبت به مطالب موجود در متن ساده استفاده كنند. موتورهاي بزرگ جستجو اين را مي دانند. اين به وب سايت هاي چندرسانه اي (گرافيك ، فيلم ، برنامه هاي فلش) رتبه بالاتري نسبت به سايت هاي ديگر مي دهد. به روزرساني هاي منظم مردم را دائماً تشنه اطلاعات و حقايق جديد مي كند. موتورهاي جستجوي اصلي با دادن رتبه بالاتر به ساير سايت هاي دائماً به روز شده به اين نياز پاسخ مي دهند ، اميدواريم كه به س questionال شما “سئو چيست” پاسخ دهيم. با موافقت اين مقاله
براي مشاهده مقالات بيشتر در مجموعه بازاريابي كليك كنيد

اين مقالات به طور سيستماتيك از جديدترين پايگاه داده هاي مقاله بازاريابي جمع آوري مي شوند.
كليه مطالب موجود در سايت به عهده منابع اصلي است و اينفوجاب ماركت هيچگونه مسئوليتي در قبال مطالب ندارد.

منبع :
سئو چيست؟ معرفي مختصر

https://ijmarket.com/blog/سئو-چيست؟-معرفي-مختصر/feed/ 0

منبع :https://ijmarket.com
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.