چگونه مي توان به فروشگاه Shopify خود مراجعه بيشتري كرد
پس از راه اندازي تعدادي فروشگاه وب در 10 سال گذشته يا بيشتر ، ويژگي تعيين كننده هر يك منبع “ترافيكي” بود كه دريافت مي كردند. “ترافيك” تعداد بازديدها / بازديدهايي است كه يك وب سايت در اينترنت دريافت مي كند. همه مي دانند تأثيري كه مي تواند “# 1 در Google” داشته باشد – …
چگونه مي توان به فروشگاه Shopify خود مراجعه بيشتري كرد
پس از راه اندازي تعدادي فروشگاه وب در 10 سال گذشته يا بيشتر ، ويژگي تعيين كننده هر يك منبع “ترافيكي” بود كه دريافت مي كردند. “ترافيك” تعداد بازديدها / بازديدهايي است كه يك وب سايت در اينترنت دريافت مي كند. همه مي دانند تأثيري كه مي تواند “# 1 در Google” داشته باشد – …
- سه شنبه ۲۲ مهر ۹۹ ۱۸:۴۱
- ۳۴ بازديد
- ۰ نظر