بسته بندي و قيمت گذاري خلاقانه

به وبلاگ جامع پزشكي خوش آمديد

براي كسب درآمد بيشتر با آنچه در واقع ارائه مي دهيد ، چندين راهكار را در نظر بگيريد تا خريد خدمات / محصولات شما براي مردم آسان تر شود. بازسازي و بسته بندي قيمت ها گزينه هاي بيشتري براي مشتريان شما ايجاد مي كند در اينجا چند نمونه ذكر شده است: 1) M. Packaging خدمات …

منبع :
بسته بندي و قيمت گذاري خلاقانه

بسته بندي و قيمت گذاري خلاقانه https://ijmarket.com/blog/بسته-بندي-و-قيمت-گذاري-خلاقانه/ https://ijmarket.com/blog/بسته-بندي-و-قيمت-گذاري-خلاقانه/#respond ايجي ماركت Tue, 16 Feb 2021 04:36:11 0000 بازاريابي https://ijmarket.com/blog/بسته-بندي-و-قيمت-گذاري-خلاقانه/

براي كسب درآمد بيشتر با آنچه در واقع ارائه مي دهيد ، چندين راهكار را در نظر بگيريد تا خريد خدمات / محصولات شما براي مردم آسان تر شود. بازسازي و بسته بندي قيمت ها گزينه هاي بيشتري براي مشتريان شما ايجاد مي كند در اينجا چند نمونه ذكر شده است: 1) M. Packaging خدمات …

منبع :
بسته بندي و قيمت گذاري خلاقانه

براي كسب درآمد بيشتر با آنچه در واقع ارائه مي دهيد ، چندين راهكار را در نظر بگيريد تا خريد خدمات / محصولات شما براي مردم آسان تر شود. بازسازي و بسته بندي قيمت ها گزينه هاي بيشتري براي مشتريان شما ايجاد مي كند در اينجا چند نمونه ذكر شده است: 1) M. Packaging خدمات خود را به صورت ماهانه ارائه دهيد. به جاي كار در هر جلسه با افراد ، طيف وسيعي از خدمات را ارائه دهيد. به عنوان مثال ، يك مربي شخصي ممكن است يك سري تمرينات را به مدت 3 ماه ، 6 ماه يا يك سال ارائه دهد. با وارد كردن يك كتاب كار براي ترسيم نمودار تمرين ارزش اضافه كنيد. همچنين مي توانيد براي ايجاد گزينه هاي بيشتر براي مشتريان ، سطح پيشرفت را ايجاد كنيد. نقره ، طلا و پلاتين را در نظر بگيريد. هر سطح قيمت بالاتر است و ارزش بيشتري به مشتريان شما ارائه مي دهد. اگر كالايي را ارائه مي دهيد ، روش هاي ديگر بسته بندي وسايل را در نظر بگيريد. به عنوان مثال ، يك فروشگاه باغ مي تواند يك بسته باغ بهاري را انتخاب كند كه شامل پياز گل ، بيل ، تخمه گل وحشي و دستكش باغ است. اين رستوران مي تواند سس ها را بسته بندي كرده و براي بردن به خانه به مشتريان بفروشد. مربي زندگي مي تواند لپ تاپ و سي دي را براي فروش آنلاين جمع آوري كند 2) تغيير استفاده از محصول. اتصالات راه آهن اكنون به عنوان عناصر تزئيني منظر استفاده مي شود. من همچنين متوجه شدم كه مغازه هاي عتيقه فروشي شيرآلات را به عنوان آويز كت ارائه مي دهند. و در مورد نوارهاي لاستيكي كه مردم براي تمرينات خود استفاده مي كنند ، چطور؟ جوش شيرين Arm & Hammer استراتژي مورد تقاضا تا اين حد را دارد. اين محصول در اصل مخصوص نان بود. اين شركت همچنين در وب سايت خود پيشنهاد داده است كه از جوش شيرين براي مسواك زدن دندان ها ، عطرسازي سگ ها ، خاموش كردن آتش ، شستن دست ها ، شستشوي دهان و ظروف نوزاد استفاده مي شود. در نتيجه ، كالاي ساده اي كه هر از گاهي قابل خريداري است به كالايي اساسي تبديل شده است .3) گزينه هاي قيمت گذاري خود را تغيير دهيد. به مشتريان خود اجازه پرداخت اقساطي را بدهيد. در صورت خريد مشتريان از خدمات مقدماتي يا عمده فروشي ، تخفيف مي يابد. گزينه كارت اعتباري را ارائه دهيد يا به مردم امكان خريد آنلاين دهيد. به مردم كوپن ، تخفيف ، جوايز مكرر خريداران يا تخفيف هاي وفادار مشتري بدهيد. 4) آن را به روشي جديد ارائه دهيد. يك كتاب يا كارگاه را مي توان به يك برنامه CD تبديل كرد. برخي از مشتريان بالقوه ممكن است وقت مطالعه كتاب يا شركت در يك سمينار را نداشته باشند. اما با گزينه پر كردن جديد شما ، آنها مي توانند هنگام پخش يا در باشگاه با پخش كننده mp3 خود به شما گوش دهند. يك فروشگاه مبلمان دست دوم مي تواند برخي از صندلي ها يا قاب هاي قديمي آنها را با رنگ هاي خلاقانه رنگ آميزي كرده و آنها را به عنوان يك هنر عملي بفروشد 5) “Plus”. اصطلاحي به نام “plussing” وجود دارد كه ناشي از تلاش مداوم والت ديزني براي بهتر كردن ايده خوب است. نكته اين است كه يك بازي شكار گنج به منطقه انتظار ديزني لند پارك Haunted Mansion اضافه كنيد – اكنون قبل از سوار شدن نيز سرگرم كننده است.كارت هاي هال مارك نيز از مفهوم پلاسينگ استفاده مي كنند. وقتي تيم خلاق آنها به ايده محصول جديدي رسيد ، آنها از تمام بخشهاي ديگر دعوت مي كنند تا اين مفهوم را دنبال كنند و محصولات الحاقي جديد Action Step: A Look at Packaging and Priceing Leave را به بازار عرضه كنند. چه چيزي اكنون خوب كار مي كند اما قابل بهبود يا بهبود است؟ چگونه خدمات يا محصولات خود را گروه بندي مي كنيد؟ چه گزينه هاي قيمت گذاري مي توانيد اضافه كنيد؟ چگونه مي توانيد محصولات / خدمات خود را منحصر به فرد كنيد؟ آنها با ارائه گزينه هاي متنوع به مشتريان فروش بيشتري خواهند داشت.
براي مشاهده مقالات بيشتر در مجموعه بازاريابي كليك كنيد

اين مقالات به طور سيستماتيك از جديدترين پايگاه داده هاي مقاله بازاريابي جمع آوري مي شوند.
كليه مطالب موجود در سايت به عهده منابع اصلي است و اينفوجاب ماركت هيچگونه مسئوليتي در قبال مطالب ندارد.

منبع :
بسته بندي و قيمت گذاري خلاقانه

https://ijmarket.com/blog/بسته-بندي-و-قيمت-گذاري-خلاقانه/feed/ 0

منبع :https://ijmarket.com
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.