تبليغ كنندگان پيشرفته مسئوليت هدايت آگاهي و رهبري برند در طول سالها از طريق همه كانالهاي ديجيتالي رايگان و پولي را دارند كه به يك سازمان وام داده مي شوند. اين كانال ها شامل زندگي آنلاين ، وب سايت شخصي سازمان ، رتبه بندي خزنده وب ، ايميل ها ، اطلاعات عمومي و وبلاگ سازمان …
منبع :
آموزش ديجيتال در بنگلور
آموزش ديجيتال در بنگلور https://ijmarket.com/blog/آموزش-ديجيتال-در-بنگلور/ https://ijmarket.com/blog/آموزش-ديجيتال-در-بنگلور/#respond ايجي ماركت Sat, 03 Jul 2021 03:46:09 0000 بازاريابي https://ijmarket.com/blog/آموزش-ديجيتال-در-بنگلور/
تبليغ كنندگان پيشرفته مسئوليت هدايت آگاهي و رهبري برند در طول سالها از طريق همه كانالهاي ديجيتالي رايگان و پولي را دارند كه به يك سازمان وام داده مي شوند. اين كانال ها شامل زندگي آنلاين ، وب سايت شخصي سازمان ، رتبه بندي خزنده وب ، ايميل ها ، اطلاعات عمومي و وبلاگ سازمان …
منبع :
آموزش ديجيتال در بنگلور
تبليغ كنندگان پيشرفته مسئوليت هدايت آگاهي و رهبري برند در طول سالها از طريق همه كانالهاي ديجيتالي رايگان و پولي را دارند كه به يك سازمان وام داده مي شوند. اين كانال ها شامل زندگي آنلاين ، وب سايت شخصي سازمان ، رتبه بندي خزنده وب ، ايميل ها ، اطلاعات عمومي و وبلاگ سازمان هستند.
تبليغات رايانه اي معمولاً براساس معيار اصلي عملكرد (KPI) در هر كانال ساخته مي شود تا بتواند عملكرد يك سازمان را به ازاي هر كانال اندازه گيري كند. به عنوان مثال تبليغ كنندگان پيشرفته اي كه مسئول SEO هستند ، “فعاليت طبيعي” را در وب سايت خود اندازه گيري مي كنند – در مورد فعاليتي كه از يك بازديد كننده وب سايت كه يك صفحه را در موتور جستجوي Google مشاهده كرده است ، ناشي مي شود.
تبليغات توليد شده توسط رايانه اكنون در سراسر حوزه تبليغات انجام مي شود. در يك سازمان كوچك ، يك ژنرال ممكن است به چند ژنرال استراتژي ارتقا در يك دوره كوتاه مدت نياز داشته باشد. در سازمانهاي بزرگتر ، اين استراتژيها استادان مختلفي دارند كه هر يك از دو كانال پيشرفت يكسان برخوردارند.
استفاده از بازاريابي ديجيتال بدون رويكرد استراتژيك معمول است. من مطمئن هستم كه بسياري از شركت هاي اين گروه از رسانه هاي ديجيتال استفاده مي كنند و مطمئناً با جستجو ، ايميل يا بازاريابي اجتماعي به نتايج خوبي مي رسند. اما من همچنين مطمئن هستم كه بسياري براي يافتن اهداف يا پيشرفت هاي خوب وقت نمي بينند يا از چالش هاي ديگري كه در زير ليست كرده ام رنج مي برند. شايد مشكل زير براي سازمانهاي بزرگتر كه به مديريت فوري نياز دارند مهمترين باشد. اين احتمالاً براي شركتهاي كوچكتر به استراتژي زيادي احتياج ندارد.
بسياري از شركتهاي حاضر در اين تحقيق در حال انجام بازاريابي ديجيتال استراتژيك هستند. از گفتگو با شركت ها ، متوجه شده ام كه ايجاد يك طرح ديجيتالي اغلب دو مرحله طول مي كشد. ابتدا طرح بازاريابي ديجيتال ديگري تدوين شد. اين امر براي دستيابي به توافق و خريد با نشان دادن زمانها و مسائل مناسب و تعيين مسيري با تعيين اهداف و استراتژي هاي خاص براي ديجيتال ، از جمله چگونگي ادغام بازاريابي ديجيتال در ساير فعاليت هاي بازاريابي ، ضروري است. فعاليتهاي اساسي ، “طبق معمول” ، اما به برنامه ديگري غير از استراتژي نياز ندارند
مجله هاي PC نيز همين طور است. به خاطر مي آوريد كه آنها با يك CD (و بعدا DVD) همراه شدند و شما صبر نكرديد كه آنها را در ديسك خود بيندازيد و ببينيد نمونه اي از آنها چه بود؟
كمي متفاوت از نسخه ي نمايشي در اينجا نمونه اي از محصول در قالب ديجيتال وجود دارد.
مردم هنوز اين كار را مي كنند. با به اشتراك گذاشتن كاست ها و سي دي هاي مختلط و شايد هم يك كارت USB ، به همه رپرها يا راكرهاي wannabe در كشور خود فكر كنيد ، بنابراين مي توانيد به موسيقي آنها گوش دهيد.
احتمالاً وقت آن رسيده است كه به دسته بازاريابي ديجيتال كه ممكن است طولاني ترين بازه باشد ، نگاه كنيم.
بازاريابي راديويي
بيش از 100 سال از اولين پخش زنده نمايش اپرا در Met مي گذرد و تخمين زده مي شود – راديو هنوز در آنجا است.
از زمان موفقيت راديو در مهاجرت به اينترنت ، به اندازه تلويزيون شوكه كننده نبوده است. و حتي راديوي قديمي نيز هنوز مهم است.
برخي حقايق:
راديو همچنان هر هفته به 85 درصد از جمعيت آمريكا مي رسد
شنوندگان به طور متوسط 2 ساعت در روز گوش مي دهند
40٪ از كل هزينه هاي راديو در جهان از ايالات متحده تأمين مي شود
حدود نيمي از جمعيت ايالات متحده حداقل يك بار در ماه به راديو اينترنتي گوش مي دهند
اكنون ، حتي اگر سود در حال كاهش است ، راديو نمرده است. با تشكر از 80 ميليون كاربر پاندورا ، هنوز درآمد سالانه حدود 4 ميليارد دلار وجود دارد.
اما ، به غير از ايجاد عقب گرد ، تبليغات راديويي خلاقانه اي كه موفق خواهد شد ، چه چيز ديگري وجود دارد؟
اخيراً ، راديو اينترنتي كار خوبي انجام داده است ، كاري كه بيشتر پادكست ها انجام مي دهند: انجام تبليغات تجاري در ابتداي نمايش.
منبع :
آموزش ديجيتال در بنگلور
- دوشنبه ۱۴ تیر ۰۰ ۱۹:۱۵
- ۹ بازديد
- ۰ نظر