در برهه اي از زمان ، بيشتر شركت ها از قابليت هاي بازاريابي ديجيتال خارجي براي ارائه خدمات بازاريابي ، سئو ، PPC و رسانه هاي اجتماعي استفاده مي كنند. در دبي ، اين مهارت به شكل آژانس يا استعدادهاي مستقل ظاهر مي شود. در دنياي تنگ B2C و B2B ، بودجه محدود است و …

منبع :
هزينه بازاريابي ديجيتال چقدر است: آژانس بازاريابي در مقابل فريلنسر

هزينه بازاريابي ديجيتال چقدر است: آژانس بازاريابي در مقابل فريلنسر https://ijmarket.com/blog/هزينه-بازاريابي-ديجيتال-چقدر-است-آژان/ https://ijmarket.com/blog/هزينه-بازاريابي-ديجيتال-چقدر-است-آژان/#respond ايجي ماركت Sun, 13 Jun 2021 14:40:49 0000 بازاريابي https://ijmarket.com/blog/هزينه-بازاريابي-ديجيتال-چقدر-است-آژان/

در برهه اي از زمان ، بيشتر شركت ها از قابليت هاي بازاريابي ديجيتال خارجي براي ارائه خدمات بازاريابي ، سئو ، PPC و رسانه هاي اجتماعي استفاده مي كنند. در دبي ، اين مهارت به شكل آژانس يا استعدادهاي مستقل ظاهر مي شود. در دنياي تنگ B2C و B2B ، بودجه محدود است و …

منبع :
هزينه بازاريابي ديجيتال چقدر است: آژانس بازاريابي در مقابل فريلنسر

در برهه اي از زمان ، بيشتر شركت ها از قابليت هاي بازاريابي ديجيتال خارجي براي ارائه خدمات بازاريابي ، سئو ، PPC و رسانه هاي اجتماعي استفاده مي كنند. در دبي ، اين مهارت به شكل آژانس يا استعدادهاي مستقل ظاهر مي شود. در دنياي تنگ B2C و B2B ، بودجه محدود است و تعداد آن محدود است ، بنابراين مشتريان آينده چگونه مي توانند هزينه بازاريابي ديجيتال در دبي را بيابند؟ چرا تهيه يك آژانس بازاريابي ديجيتال در دبي ارزان تر از آن است كه فكر مي كنيد! تا كنون تعيين قيمت مناسب براي استخدام كارگران دفاتر اداري ديجيتال در دبي مبهم و فاقد شفافيت بوده است. تضمين خواسته هاي روده اي ما شما را دور نمي كند و اطلاعات عمومي در مورد نرخ و هزينه خدمات در دسترس نيست.

اگر به فكر ورود به يك فضاي بازاريابي ديجيتال در فضاي باز هستيد ، داشتن يك ديد واضح درباره ميانگين نگهداري ماهانه و نرخ ساعتي براي بازاريابي ديجيتال در دبي مي تواند يك چالش باشد ، يك چالش است و وقت زيادي را صرف كنيد. ايده هايي براي بررسي قيمت بازاريابي ديجيتال نظرسنجي اخير Credo ، شركتي كه با مشتريان احتمالي آژانس هاي بازاريابي يا مشاوران سرو كار دارد ، نتايج آخرين نظرسنجي قيمت خود را منتشر كرد. پاسخ دهندگان 184 كشور را در 19 كشور بررسي كردند و از روند فعلي هزينه هاي بازاريابي ديجيتال ديدگاه هاي جالبي ارائه دادند. مشاوران مستقل دائماً قيمتها را بر اساس نرخ ساعتي يا ماهانه و هزينه پروژه تغيير مي دهند. نرخ جهاني مشاوران ديجيتال همچنان بر اساس سالها تجربه است. هزينه مشاوران با 1-3 سال تجربه 88 دلار است ، در حالي كه كساني كه بيش از 10 سال سابقه دارند حدود 189 دلار هزينه دارند.

قيمت چشم عقب در سراسر نقشه نشان داده مي شود. طبق نظرسنجي آژانس هاي جستجوگرها آژانس هايي با 2 تا 5 كارمند و 6 تا 10 كارمند در واقع به طور متوسط ​​بيشتر از آژانس هاي 11 تا 20 كارمندي تقاضا مي كنند اما به نظر مي رسد قيمت آنها نامشخص است. اين نظرسنجي نشان داد 145 دلار در هر ساعت تا 181 دلار براي آژانس ها و مشاوراني با استراتژي قوي در كنترل نرخ هاي بالاتر در مقايسه با افرادي كه سبد خدمات گسترده تري دارند.

تأثير بر مشتريان

با تغييرات زيادي در برنامه و رقابت مشاوران مستقل ، ممكن است هزينه استخدام يك دفتر كار ديجيتال در دبي ارزان تر از آنچه شما انتظار داريد باشد.

با دقت ارزيابي كنيد كه خدمات بازاريابي ديجيتال پشت سر شماست ، ماهيانه از گروهي از آژانس هاي بازاريابي آينده به آنها هزينه دهيد و از آن به عنوان نقطه شروع مذاكرات استفاده كنيد. اكثر آژانس ها در مورد قيمت و ميزان استفاده مورد نظرشان كاملاً واضح هستند و در نتيجه مي فهمند كه چقدر مي توانند به خوبي مذاكره كنند. همانطور كه انتظار داريد آژانس در مقابل فريلنسر ، تفاوت زيادي در قيمت بين فريلنسرها و فريلنسرها وجود دارد:

فريلنسرها به طور كلي با تركيبي از نرخ ساعتي و هزينه هاي پروژه به مشتريان خدمات ارائه مي دهند.

جاي تعجب نيست كه آژانس ها قراردادهاي تصدي ماهانه را ترجيح مي دهند ، به هر حال ، آنها معمولاً سربار بيشتري دارند.

متوسط ​​مبارزات ماهانه بازاريابي ديجيتال از 1000 دلار شروع مي شود و تا 5000 دلار افزايش مي يابد.

به طور كلي آژانس بزرگتر ، خدماتي كه آنها تحت يك چتر ارائه مي دهند. اگر به دنبال تركيبي از خدمات بازاريابي ديجيتال هستيد ، استخدام ميزان برنامه ريزي شما را به عنوان مشتري كاهش مي دهد. هرچه آژانس بزرگتر باشد ، راه حل هاي سفارشي تري كه اغلب ارائه مي دهد ، بنابراين متوسط ​​تعداد مشتريان مورد نياز براي ثبت اين مهارت ها و استعدادهاي منحصر به فرد افزايش مي يابد. بهترين مشتري ها غالباً ، مشاغل كوچك و متوسط ​​به دليل كمبود كيفيت در مقايسه با مشتريان بزرگ ، مذاكره با چشم عقب را دشوار مي كنند. با اين حال ، غالباً ، شركت هاي كوچك و متوسط ​​از نظر تصويري بهترين مشتري هستند.

واقعيت اين است كه ، تبليغات ديجيتال به عنوان يك صنعت در دبي ، يك بازار نابالغ است و اكثر آژانس ها مهارت و زيرساخت لازم براي گسترش مشتري در صنعت را ندارند.

بنابراين ، بنگاه هاي كوچك و متوسط ​​بدون دردسر و هزينه خدمات با كيفيت بالا با تعداد زيادي مشتري مشترك ، خدماتي را با درآمد مطمئن از نان و كره تهيه مي كنند. بنابراين ، اگر يك شركت كوچك يا متوسط ​​هستيد ، از گفتگو با چشم عقب خجالت نكشيد. آنها به مشترياني مثل شما احتياج دارند ، دليل ديگر اينكه ممكن است هزينه استخدام دستيار ديجيتال در دبي كمتر از انتظار شما باشد! خدمات با تقاضاي بالا علي رغم گسترش خدمات بازاريابي ديجيتال ، خدمات SEO و PPC همچنان عمده ترين منبع اصلي آژانس هاي درآمد هستند. پنج خدمتي كه مشتري مي خواهد عبارتند از: SEO PPC مديريت شبكه هاي اجتماعي بازاريابي و Analytics UX

تجزيه و تحليل و طراحي تجربه كاربر (UX) در حال كسب محبوبيت هستند زيرا اهميت جذب ديد و حفظ مشتري مشهود است. اين مقبوليت در روند رو به رشد آنها در سبد خدمات بازاريابي ديجيتال كه مشتريان از آژانس هاي خود جستجو مي كنند ، منعكس مي شود.

اگرچه اين خبر خوبي براي كل صنعت است ، اما به رويكرد كنترل شده و هماهنگ تري در تبليغات ديجيتال در خاورميانه اشاره دارد. همچنين به عدم شناخت صاحبان مشاغل و فروشندگان از لزوم نصب مهارتهاي داخلي كافي اشاره دارد.

به همين ترتيب ، اطمينان از تجربه جذاب كاربر هنگام راه اندازي يك رويداد بازاريابي ديجيتال ، تا حد زيادي در حمايت از پذيرش مشتري از بازاريابي آنلاين كمك خواهد كرد ، خصوصاً اينكه كاربران منطقه اي اينترنت به آن عادت كرده اند. تجارت بيشتري دارند و انتظارات بيشتري از UX در اينترنت دارند.

امروز فرصت هاي رشد كسب و كار خود را كشف كنيد! يك ارزيابي 30 دقيقه اي رايگان به شما كمك مي كند پول جمع كنيد و كار خود را پيش ببريد. اكنون براي ارزيابي 30 دقيقه اي رايگان ثبت نام كنيد!

نتيجه گيري اگر در مرحله انجام بخش بازاريابي هستيد ، خبر خوب است. ممكن است هزينه استخدام آژانس ديجيتال در دبي كمتر از آن باشد كه فكر مي كنيد و سيستم ها و مدل هاي مختلفي از قيمت گذاري وجود دارد.

بسياري از آژانس ها از تركيبي از مدل هاي قيمت گذاري مانند نگهداري ماهانه براي خدمات منظم ، قيمت گذاري بالا براي پروژه هايي كه اغلب انجام مي دهند ، يا قيمت گذاري ساعتي براي كارهاي جديد يا دشوارتر استفاده مي كنند. بحث كنيد كه كدام مدل قيمت مناسب شما است و چه اتفاقي ممكن است بيفتد و تعجب كنيد!

منبع :
هزينه بازاريابي ديجيتال چقدر است: آژانس بازاريابي در مقابل فريلنسر

https://ijmarket.com/blog/هزينه-بازاريابي-ديجيتال-چقدر-است-آژان/feed/ 0

منبع :https://ijmarket.com
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.