شما يك وب سايت عالي داريد ، اما بازديد كنندگان ماهر كافي نداريد. آيا اين مشكلي براي شركت شما محسوب مي شود؟ متأسفانه ، بسياري از كارآفرينان و صاحبان مشاغل كوچك نمي دانند كه به محض تأسيس وب سايت عالي شما ، مشتريان بالقوه از وجود آن اطلاعي نخواهند داشت. تا زماني كه يك بهينه …
منبع :
مرحله 4 براي يافتن بهترين متخصص سئو براي نيازهاي تجاري خود
مرحله 4 براي يافتن بهترين متخصص سئو براي نيازهاي تجاري خود https://ijmarket.com/blog/مرحله-4-براي-يافتن-بهترين-متخصص-سئو-براي/ https://ijmarket.com/blog/مرحله-4-براي-يافتن-بهترين-متخصص-سئو-براي/#respond ايجي ماركت Sun, 27 Jun 2021 02:21:39 0000 بازاريابي https://ijmarket.com/blog/مرحله-4-براي-يافتن-بهترين-متخصص-سئو-براي/
شما يك وب سايت عالي داريد ، اما بازديد كنندگان ماهر كافي نداريد. آيا اين مشكلي براي شركت شما محسوب مي شود؟ متأسفانه ، بسياري از كارآفرينان و صاحبان مشاغل كوچك نمي دانند كه به محض تأسيس وب سايت عالي شما ، مشتريان بالقوه از وجود آن اطلاعي نخواهند داشت. تا زماني كه يك بهينه …
منبع :
مرحله 4 براي يافتن بهترين متخصص سئو براي نيازهاي تجاري خود
شما يك وب سايت عالي داريد ، اما بازديد كنندگان ماهر كافي نداريد.
آيا اين مشكلي براي شركت شما محسوب مي شود؟
متأسفانه ، بسياري از كارآفرينان و صاحبان مشاغل كوچك نمي دانند كه به محض تأسيس وب سايت عالي شما ، مشتريان بالقوه از وجود آن اطلاعي نخواهند داشت.
تا زماني كه يك بهينه سازي موتور جستجو خوب نباشد.
بنابراين چگونه مي توانيد وب سايت خود را در صفحه نتايج جستجوي اول يا دوم Google ، Yahoo! در بينگ؟
پاسخ به اين سوال مي تواند بسيار دشوار باشد.
به همين دليل است كه بيشتر صاحبان مشاغل در بهينه سازي موتور جستجو (SEO) يا متخصصان سرمايه گذاري مي كنند تا نماي موتورهاي وب سايت خود را افزايش دهند كه منجر به فروش بيشتر شود.
در مشاركت با بسياري از كارآفرينان و صاحبان مشاغل كوچك ، آخرين چيزي كه مي خواهند بدانند سئو است! آنها ترجيح مي دهند كه بر تجارت و مهارت هاي خود تمركز كنند تا مهارت هاي ديگران را ياد بگيرند.
بنابراين اگر وب سايت شما از رتبه بندي پايين موتور جستجوگر رنج مي برد و شما نمي خواهيد براي ارتقا those آن رتبه بندي شغل جديدي ياد بگيريد ، در اينجا چهار مرحله براي يافتن بهترين مشاور SEO براي مشاغل خود آورده شده است:
1. بدانيد چه چيزي را دوست داريد
وب سايت ها مي توانند در سطوح مختلفي از قابليت جستجو باشند و نيازهاي سئو متفاوتي خواهند داشت. به عنوان مثال ، ممكن است وب سايت شما فقط نياز به رتبه بندي در موتورهاي جستجوي مختلف در مقابل داشته باشد. به همه چيز از تبليغات پرداخت به ازاي هر كليك ، تعمير و نگهداري مداوم SEO ، SEM داخلي (بازاريابي موتور جستجو) ، بازاريابي شبكه هاي اجتماعي و موارد ديگر نياز داريد.
قبل از ورود به آنجا و تلاش براي نوشتن “بهترين آژانس جستجوگرها در شهر X” در Google ، ابتدا بايد آنچه را كه مي خواهيد در يك كمپين جستجوگرها تعريف كنيد.
از خود بپرسيد ، “من چه نتيجه اي از يك متخصص سئو مي خواهم؟”
اين كار مي تواند به سادگي افزايش پنج تا ده درصد بازديد وب سايت در مدت شش تا هشت ماه باشد. يا هدف شما تهيه ليستي از 100 راهنماي ماهر اضافي در يك بازه زماني مشخص است.
پاسخ به س questionsالات موفقيت شخصي به شما كمك مي كند تا موفقيت كمپين خود را بسنجيد. با اين حال فراموش نكنيد كه SEO و SEM به هم مرتبط هستند بنابراين نتايج مورد نظر شما مي توانند مستقيماً با پولي كه مي خواهيد هزينه كنيد مقايسه شوند.
نگه داشتن آنچه كه براي يك واقعيت اميدواريد مهم است ، به خصوص اگر هيچ متخصص SEO معتبري نتواند قول دهد نتايجي را كه آنها كنترل نمي كنند در مورد نحوه رفتار موتورهاي جستجو باشد.
2. اطراف خريد كنيد
پس از تعيين آنچه مي خواهيد به دست آوريد ، با چندين متخصص SEO صحبت كنيد تا آنچه را كه براي نيازهاي خاص شما مناسب است ، مقايسه كنيد.
بهينه سازي موتور جستجو فرايندي است كه رسيدن به اهداف شما ممكن است چهار ماه تا يك سال طول بكشد. قبل از اينكه بتوانيد مزاياي بالقوه را ببينيد ، يك كمپين خوب سئو ابتدا نياز به پياده سازي بهينه سازي وب سايت و سپس تأثير فزاينده دارد.
اگر يك سرويس سئو به موقع رتبه بندي بالايي در موتور جستجو مي دهد ، راه ديگر را ترك كنيد. هيچ كس راز موفقيت اين نوع موفقيت را ندارد مگر اينكه در حلقه داخلي كار در Google باشد.
يك متخصص SEO خوب بايد به تجارت شما و آنچه مي خواهيد با كمك آنها به دست آوريد علاقه نشان دهد. اميدوارم انتظار براي كار آنها تيم داخلي شما باشد ، كسي كه مايل است به سوالات مصاحبه شما پاسخ دهد و به روزرساني مكرر وضعيت را ارائه دهد.
3. يادداشت ها و تظاهرات قبلي را بررسي كنيد
عملكردهاي گذشته مي توانند آينده و آنچه متخصصان سئو مي توانند براي تجارت شما انجام دهند را به طور دقيق پيش بيني كنند. اگر آنها موفقيت زيادي در كمك به صنايعي مانند شما پيدا كرده باشند ، مشكلي براي كمك به شما نخواهند داشت.
يك روش خوب براي تأييد اعتبار احتمالي SEO اين است كه مستقيماً از مشتريان گذشته و حال خود بپرسيد. در مورد اثربخشي كمپين SEO خود و انواع راهنمايي ها و پيشنهادهايي كه در طول سال ها ارائه داده اند اطلاعات كسب كنيد.
يك متخصص سئو خوب نه تنها بايد مشكلات طولاني را حل كند ، بلكه قادر خواهد بود به تمام سوالات شما پاسخ دهد.
4- داستانهايشان را بخواهيد
دانستن تاريخچه يك نامزد سئو مي تواند به شما كمك كند تا تشخيص دهيد آيا اين براي شما و شركت شما مناسب است يا خير.
از آنها بپرسيد كه چگونه شريك Google شدند يا به چه دستاوردهايي افتخار مي كنند. حتي پرسيدن در مورد بهترين يا بدترين مشتري او و نحوه برخورد او با اين مشتري كار دشواري است.
اين همان استخدام كارمندان بالقوه است – شما بايد در مورد مصاحبه “شغل” تصميم بگيريد و نه از صفحه فروش آنها يا تعداد لايك هاي فيس بوك.
دريافت راهنمايي مناسب در جستجوگرها براي موفقيت در كار شما بسيار مهم است. براي كمك به شما در يافتن بهترين فرد يا آژانس براي دستيابي به اهداف خود ، اين دستورالعمل ها را دنبال كنيد.
منبع :
مرحله 4 براي يافتن بهترين متخصص سئو براي نيازهاي تجاري خود
- جمعه ۱۸ تیر ۰۰ ۰۵:۵۲
- ۶ بازديد
- ۰ نظر