هفته نامه اكونوميست اينترنشنال و اخبار پرونده ترامپ در ايالات متحده و موضوع بحث برانگيز واكسيناسيون نوجوانان را منتشر كرد و با اشاره به اينكه اخيراً برنامه واكسيناسيون اين گروه سني در ايالات متحده متوقف شده است ، در اين راستا افراد محافظه كار انگشتان خود را نشان مي دهند. به گزارش تيتر نيوز ، …

ماجراي كاريكاتور ترامپيسم اكونوميست چيست؟ تصوير https://titr-news.ir/2021/07/ماجراي-كاريكاتور-ترامپيسم-اكونوميست/ تيتر نيوز Tue, 20 Jul 2021 23:10:16 0000 فرهنگ و هنر https://titr-news.ir/2021/07/ماجراي-كاريكاتور-ترامپيسم-اكونوميست/ هفته نامه اكونوميست اينترنشنال و اخبار پرونده ترامپ در ايالات متحده و موضوع بحث برانگيز واكسيناسيون نوجوانان را منتشر كرد و با اشاره به اينكه اخيراً برنامه واكسيناسيون اين گروه سني در ايالات متحده متوقف شده است ، در اين راستا افراد محافظه كار انگشتان خود را نشان مي دهند. به گزارش تيتر نيوز ، …

هفته نامه اكونوميست اينترنشنال و اخبار پرونده ترامپ در ايالات متحده و موضوع بحث برانگيز واكسيناسيون نوجوانان را منتشر كرد و با اشاره به اينكه اخيراً برنامه واكسيناسيون اين گروه سني در ايالات متحده متوقف شده است ، در اين راستا افراد محافظه كار انگشتان خود را نشان مي دهند.

به گزارش تيتر نيوز ، مجله انگليسي زبان The Economist كه در لندن منتشر مي شود با اشاره به موضع ضد ترامپ در بين محافظه كاران در اين كارتون كاريكاتوري را نشان مي دهد كه نماد جمهوري خواهان در اين كشور است.

گفته مي شود كه هتي جمهوري خواه براي اولين بار در روزنامه الينويز با شماره 18 L60 در زمان مبارزات انتخاباتي آبراهام لينكلن ظاهر شد و شايد نمادي از مقاومت باشد. با اين وجود ، تناقضاتي در اين زمينه وجود دارد.

كاريكاتور اكونوميست ، در واكنش به واكسيناسيون هاي اخير ايالات متحده ، نشان مي دهد كه ترامپ زخمي ها را با لكه هاي “تجاوز” واكسينه مي كند ، و لكه هاي لباس آنها “واكسينه نمي كند”. هتي همچنين كلاه مشهور ترامپ گلف قرمز را به سر گذاشت.

كارتون اقتصاددان

در اين كارتون آمده است: “در اوايل ماه مه ، اداره غذا و دارو در تنسي انتظار داشت اولين واكسن Covid-19 را براي نوجوانان در اسرع وقت راه اندازي كند.” ميشل فاسكوس ، مدير سابق مصونيت در وزارت بهداشت تنسي ، توزيع كنندگان واكسن را زير سوال برد. به عنوان مثال آيا كودكان 12 تا 15 ساله مي توانند بدون رضايت والدين واكسينه شوند؟ دكتر فسكوس همچنين نامه رسمي به مقامات دولتي مسئول واكسيناسيون ارسال كرد.

طبق قانون 34 ساله دادگاه عالي تنسي ، هر كودك 14 ساله باهوشي مي تواند داوطلبانه درخواست واكسن كند ، اما گفته مي شود آنچه بعد از آن اتفاق افتاده عجيب است ، زيرا اين خلاف قانون نيست و منطبق نيست.

اظهارات وي ، كه بعداً در شبكه هاي اجتماعي به اشتراك گذاشته شد ، بلافاصله توسط گروه هاي محافظه كار عصباني و وزارت بهداشت تنسي به دليل طرح تخريب خانواده ها و كودكان ممنوع شد. با اين حال ، جمهوريخواهان تنسي با استفاده از اين فرصت ، از وزارت بهداشت عمومي خواستند توضيح دهد كه چرا جوانان بي گناه مورد هدف قرار مي گيرند به گونه اي كه در نهايت قانونگذار وزارت بهداشت را منحل مي كند.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.