به گزارش خبرگزاري تيتر نيوز در كيش ، جعفر آهنگران ، مديرعامل و مديرعامل اين سازمان ، در بازديد از بخش آموزش و پرورش و برخي از قسمت هاي مدرسه كيش ؛ وي ضمن اعلام حمايت از سازمان منطقه آزاد نقدي آموزش در اين جزيره ، بر اهميت و ارزش نقش معلمان و توسعه فضاي …

حمايت سازمان منطقه آزاد كيش از توسعه همه جانبه فضاهاي آموزشي جزيره https://titr-news.ir/2021/07/حمايت-سازمان-منطقه-آزاد-كيش-از-توسعه-هم/ تيتر نيوز Wed, 21 Jul 2021 23:31:05 0000 استان ها https://titr-news.ir/2021/07/حمايت-سازمان-منطقه-آزاد-كيش-از-توسعه-هم/ به گزارش خبرگزاري تيتر نيوز در كيش ، جعفر آهنگران ، مديرعامل و مديرعامل اين سازمان ، در بازديد از بخش آموزش و پرورش و برخي از قسمت هاي مدرسه كيش ؛ وي ضمن اعلام حمايت از سازمان منطقه آزاد نقدي آموزش در اين جزيره ، بر اهميت و ارزش نقش معلمان و توسعه فضاي …

به گزارش خبرگزاري تيتر نيوز در كيش ، جعفر آهنگران ، مديرعامل و مديرعامل اين سازمان ، در بازديد از بخش آموزش و پرورش و برخي از قسمت هاي مدرسه كيش ؛ وي ضمن اعلام حمايت از سازمان منطقه آزاد نقدي آموزش در اين جزيره ، بر اهميت و ارزش نقش معلمان و توسعه فضاي آموزشي در منطقه تأكيد كرد.
جعفر آهنگران با حضور در بخش آموزش جزيره براي اولين بار در مورد تجهيزات آموزشي و سيستم هاي خنك كننده جزيره مطلع شد و برنامه كدگذاري شده و انتخاب پيمانكار مربوطه را از اولويت هاي مناسب عنوان كرد و فضاي آموزشي كافي را فراهم كنيد. بخش
جعفر آهنگران همچنين از مدارس پروين اعتصامي ، خزامي و امام خميني (ره) در جزيره كيش بازديد كرد و آنها را پايه اي براي ارائه خدمات با كيفيت به دانش آموزان و م componentلفه مهمي در جلوگيري از بي ثباتي تحصيلي در مدارس منطقه خواند.
پرويز حيدري راد ، مدير آموزش نقدي ، همچنين بر لزوم گسترش امكانات آموزشي اين جزيره براي افزايش دو برابري دانش آموزان منطقه تأكيد كرد. وي جزيره كش را از نظر ميانگين كشوري در رتبه دوم قرار داد.
به گفته حيدري راد ، هر ساله تعداد دانش آموزان به 600 نفر افزايش مي يابد. براي پاسخگويي به نيازهاي دانش آموزان منطقه بايد مدرسه جديدي در جزيره كيش ساخته شود.
حيدري راد خاطرنشان كرد: امسال 8 كلاس ابتدايي ، ابتدايي ، متوسطه و حرفه اي در اين منطقه راه اندازي شده است.
وي خاطرنشان كرد: با حمايت سازمان منطقه آزاد نقدي ، توسعه فضاهاي يادگيري در مدارس منطقه در دستور كار قرار گرفته است.
گفتني است سعيد پورعلي ، معاون فرهنگي و امور اجتماعي وزير و برخي از مديران سازمان منطقه آزاد نقدي در ديدار با مديركل سازمان منطقه آزاد نقدي حضور داشتند. گروه آموزش و آموزش جزيره.

46

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.