رمز و راز بازاريابي موتور جستجو

به وبلاگ جامع پزشكي خوش آمديد

بازاريابي موتور جستجو هميشه نقش مهمي در مديريت نمايان بودن مارك آنلاين يك شركت داشته است. با اين حال با تبديل شدن اينترنت به چيزي كه مسلماً رسانه غالب امروزي است ، بازاريابي موتور جستجو نيز افزايش يافته و به يك عامل اصلي در استراتژي كلي نام تجاري يك شركت تبديل شده است. متأسفانه بلوغ …

منبع :
رمز و راز بازاريابي موتور جستجو

رمز و راز بازاريابي موتور جستجو https://ijmarket.com/blog/رمز-و-راز-بازاريابي-موتور-جستجو/ https://ijmarket.com/blog/رمز-و-راز-بازاريابي-موتور-جستجو/#respond ايجي ماركت Mon, 12 Jul 2021 13:51:29 0000 بازاريابي https://ijmarket.com/blog/رمز-و-راز-بازاريابي-موتور-جستجو/

بازاريابي موتور جستجو هميشه نقش مهمي در مديريت نمايان بودن مارك آنلاين يك شركت داشته است. با اين حال با تبديل شدن اينترنت به چيزي كه مسلماً رسانه غالب امروزي است ، بازاريابي موتور جستجو نيز افزايش يافته و به يك عامل اصلي در استراتژي كلي نام تجاري يك شركت تبديل شده است. متأسفانه بلوغ …

منبع :
رمز و راز بازاريابي موتور جستجو

بازاريابي موتور جستجو هميشه نقش مهمي در مديريت نمايان بودن مارك آنلاين يك شركت داشته است. با اين حال با تبديل شدن اينترنت به چيزي كه مسلماً رسانه غالب امروزي است ، بازاريابي موتور جستجو نيز افزايش يافته و به يك عامل اصلي در استراتژي كلي نام تجاري يك شركت تبديل شده است. متأسفانه بلوغ محصولات و خدمات متشكل از رشته هاي مرتبط با موتور جستجو در زماني است كه صنعت هرگز پيچيده تر و دشوارتر نبوده است. حتي اگر امروزه مشاغل داراي گزينه هاي بيشتري در رابطه با چگونگي اجراي ابتكارات خود در موتورهاي جستجو هستند ، من متوجه مي شوم كه بسياري از مديران بازاريابي امروز با استراتژي هاي بازاريابي آنلاين خود بيش از چند سال پيش تلاش مي كنند. در پست وبلاگ امروز ، نظرات خود را در مورد وضعيت فعلي صنعت بازاريابي موتور جستجو به اشتراك مي گذارم.

تجربه من با بازاريابي موتور جستجو قبل از بسياري از اين زمينه ها است. در اواسط دهه 80 من بزرگترين شركت توسعه وب در منطقه شمال غربي اقيانوس آرام ايالات متحده را بنيان نهادم. من و شريك زندگي ام بعداً آن شركت را به بزرگترين شركت توانمندسازي وب در جهان فروختيم كه قبل از عزيمت براي يافتن يكي از 50 آژانس برتر تبليغات تعاملي در ايالات متحده براي مدتي به عنوان مدير استراتژي اينترنتي آنها در آنجا ماندم. در هفته هاي گذشته 2006 كنفرانس استراتژي هاي موتور جستجو در سان خوزه ، كاليفرنيا روشن بود كه اين صنعت رشد چشمگيري داشته و پيشرفت هاي چشمگيري در زمينه ظرافت و همچنين تنوع محصولات و خدمات ارائه شده در حال حاضر دارد ، اما من سوال دارم كه آيا اوضاع در حال پيشرفت است؟ بهتر يا بدتر براي مصرف كننده.

در صحبت منظم با بسياري از مديران ارشد ، متخصصان بازاريابي و كارآفرينان يك چيز واضح است … آنها به طور واضح در زمينه بازاريابي موتور جستجو مسلط نيستند. در حالي كه اين متخصصان پتانسيلي را كه بازاريابي موتور جستجو براي مشاغلشان دراختيار دارد درك مي كنند اما نمي دانند كه چگونه از آن استفاده كنند. در حقيقت ، بسياري از افرادي كه با آنها صحبت كرده ام از مقدار سرمايه گذاري خود در طرح هاي جستجو بسيار نااميد شده اند بدون اينكه بتوانند درك درستي از اين رسانه داشته باشند به طوري كه هنوز نتوانسته اند يك استراتژي پيروز در اين كشور تدوين كنند. اين فضا

عمده مشكلات موجود در صنعت جستجو به اين واقعيت پيوسته است كه اين هنوز يك ماده جنيني است. فقط روش هاي زيادي براي خريد تبليغات در رسانه هاي بلوغ تر مانند راديو يا تلويزيون وجود دارد. اين را با گزينه هاي بي شماري كه در اختيار مصرف كنندگان و مشاغل متقاضي خريد تبليغات در اينترنت قرار دارد ، مقايسه كنيد: بهينه سازي موتور جستجو ، پرداخت به ازاي هر كليك ، پرداخت از طريق تماس ، پرداخت در ازاي خريد ، تبليغات تبليغاتي ، صفحات زرد اينترنتي ، تبليغات Ezine ، تبليغات متني ، تبليغات جاسازي شده ، پاپ ها و پاپ ها ، شبكه هاي ارائه دهنده بنر ، تبليغات دايركتوري ، مزارع پيوند ، تبليغات ويدئويي ، وبينار و غيره رسانه هاي تبليغاتي در دوره ابتدايي چرخه زندگي خود فرصت هاي جديد را سريعتر از آنكه بتوانيد چوب دستي بكشيد ، از بين مي برند ، در حالي كه فروشندگان بي تجربه دندان هاي خود را بر روي نيكل تبليغات مي برند. به ندرت يك هفته مي گذرد كه من با شركتي صحبت نكنم كه داستان ترسناكي براي گفتن در مورد يك شركت بازاريابي جستجو داشته باشد كه بيش از حد وعده داده و كمتر از آن را تحويل داده است و زماني كه تبليغ كننده متوجه شد كه چه چيزي در جريان است هزاران دلار با هزينه اندك براي نشان دادن آن خرج كرده بود.

يكي ديگر از مشكلات صنعت جستجو اين است كه Google در حال حاضر بيشتر ترافيك را كنترل مي كند. موقعيت غالب گوگل را با اين واقعيت تركيب كنيد كه آنها داده هاي كمي را با تبليغ كنندگان به اشتراك مي گذارند و مي توانند قوانين بازي را در هر زمان تغيير دهند و معناي جديدي براي اصطلاح “Flying Blind” به وجود مي آورد. با اين وجود موضوع شفافيت در صنعت جستجو به Google محدود نمي شود. اكثر موتورهاي جستجو هنگام تلاش براي ايجاد پاي در بازار ، كارتهاي خود را بسيار نزديك به صندوق بازي مي كنند. تا زماني كه فشار رقابتي بر Google وارد نشود ، شانس در برابر تبليغ كننده جمع مي شود. من هفته گذشته با يك مشتري ملاقات كردم كه 50٪ از بودجه Pay-per-Click خود را در ياهو و MSN خرج مي كرد زيرا توسط شركت بازاريابي جستجو به آنها توصيه شده بود. مسئله اين است كه با توجه به خط توليد آگهي دهندگان و بازار هدف ، ياهو و MSN تقريباً هيچ بازدهي براي آنها ندارند … اين يك مشكل بزرگ است.

واقعيت اين است كه اينترنت رسانه اي است كه مي تواند بيشترين سرعت و بيشترين بازده را براي دلار بازاريابي شما داشته باشد. من همچنين معتقدم كه اين امر همچنان ادامه خواهد داشت زيرا تسلط بر رسانه اينترنت فقط به افزايش شكاف نسبت به رسانه هاي جايگزين ادامه خواهد داد. شركت ها نمي توانند بخش قابل توجهي از بودجه تبليغاتي خود را به تبليغات آنلاين اختصاص ندهند ، اما تا زماني كه رسانه به بلوغ نرسد ، از آنها اطمينان حاصل خواهد كرد كه با بهترين فروشندگان همكاري مي كنند كه مي توانند با سرعت سريع تغيير در صنعت پيش بروند ، كار مي كنند. .

منبع :
رمز و راز بازاريابي موتور جستجو

https://ijmarket.com/blog/رمز-و-راز-بازاريابي-موتور-جستجو/feed/ 0

منبع :https://ijmarket.com
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.