دبير انجمن كاميون داران گفت: كاميون هاي رسوبي باقي مانده در گمرك نه تنها با عدم شفافيت منابع مشكل دارند ، بلكه مسائلي مانند نابرابري ، عدم برنامه ريزي و مخالفت برخي براي افزايش سرعت نيز وجود دارد. روند مدرن ” به گزارش تيتر نيوز ، گمرك اخيراً اعلام كرد كه 3600 كاميون در گمرك …
همه مشكلات واردات كاميونهاي رسوبي در گمرك https://titr-news.ir/2021/08/همه-مشكلات-واردات-كاميونهاي-رسوبي-در/ تيتر نيوز Fri, 13 Aug 2021 13:02:51 0000 اقتصادي https://titr-news.ir/2021/08/همه-مشكلات-واردات-كاميونهاي-رسوبي-در/ دبير انجمن كاميون داران گفت: كاميون هاي رسوبي باقي مانده در گمرك نه تنها با عدم شفافيت منابع مشكل دارند ، بلكه مسائلي مانند نابرابري ، عدم برنامه ريزي و مخالفت برخي براي افزايش سرعت نيز وجود دارد. روند مدرن ” به گزارش تيتر نيوز ، گمرك اخيراً اعلام كرد كه 3600 كاميون در گمرك …
دبير انجمن كاميون داران گفت: كاميون هاي رسوبي باقي مانده در گمرك نه تنها با عدم شفافيت منابع مشكل دارند ، بلكه مسائلي مانند نابرابري ، عدم برنامه ريزي و مخالفت برخي براي افزايش سرعت نيز وجود دارد. روند مدرن ”
به گزارش تيتر نيوز ، گمرك اخيراً اعلام كرد كه 3600 كاميون در گمرك ايران 9 وجود دارد كه با مجوزهاي خود مشكلات زيادي دارند و فرامرز مداح ، رئيس راه و ترابري در اين زمينه: يكي از دلايل اصلي صدور مجوز براي اين كاميون ها عدم شفافيت منابع مالي مورد استفاده واردكنندگان براي خريد اين كاميون ها است و در صورت برطرف شدن اين مشكل ، مي توان كاميون هاي رسوبي را برداشته و در اختيار مسافران كاميون قرار داد تا هواپيما را ارتقا دهند.
وي افزود: “در حال حاضر ، بزرگترين مشكل در اين بخش كد SATA است و بسياري از اين كاميون ها از شركت هايي وارد مي شوند كه در تأييد منبع داده ها مشكل دارند. هزينه.” از سوي ديگر ، براي بانك مركزي ، پول مورد استفاده كاميون بايد از كجا تأمين شود و بانك مركزي گفت كه اين پول نبايد از خيابان خريداري شود ، و همچنين نبايد كاميون باشد. 4200 تن كالاهاي اساسي و دارو وارد كرده است. بودن.
احمد كريمي ، دبير انجمن كاميون داران به تيتر نيوز گفت: برخي از كاميون هاي رسوبي ممكن است مشكل عدم شفافيت در مسائل مالي واردكنندگان و عدم وجود مستندات معتبر در اين زمينه را داشته باشند ، اما اين همه مهم نيست. . »
وي افزود: بزرگترين مشكل در اين زمينه نابرابري ، عدم برنامه ريزي و مخالفت برخي براي تسريع در بازسازي كشتي است.
كريمي گفت وقتي ظرفيت توليد هواپيماي معمولي (كاميون) را نداريم ، نبايد با واردات آن مخالفت كنيم.
دبير انجمن فروشندگان كاميون گفت: براي حل اين مشكل ، ما پيشنهاد كرديم كه اگر نام خريدار به نام خريدار به شاسي خودرو اشاره دارد ، بايد در نظر گرفت كه او وظيفه خود را انجام داده است. ، زيرا از آن به بعد انتقال قدرت بوده است. وارد كننده به خريدار نهايي است. اما ممكن است ماه ها طول بكشد تا كاميون ثبت نام كند. نبايد آن زمان را تلف كنيم.
وي افزود: مشكل ديگري در زمينه واردات و نظافت كاميون وجود دارد و آن اين است كه واردكننده كاميون بايد مبلغي مشابه واردات كاميون هزينه كند ، بنابراين كاميون تميز شده و بيش از 50 درصد تخفيف دارد. اضافي و در معرض تغيير به عنوان مثال ، چرا بايد يك كاميون به ارزش 70،000 يورو داراي ارزش مالياتي 140،000 يورو باشد يا چرا ماليات بر ارزش افزوده بايد 13 تا 13 درصد افزايش يابد.
كريمي تصريح كرد: بسيار ديگر قيمت هاي ديگري نيز بر واردكننده اعمال مي شود كه خريدار مي تواند از عهده آن برآيد ، اما چرا خريدار بايد هزينه سوگند وارد كننده را بپردازد؟
وي گفت: اميدواريم با تغيير دولت ، رويكرد حل مشكلات واردات كاميون نيز تغيير كند.
انتهاي پيام
- شنبه ۲۳ مرداد ۰۰ ۰۱:۰۹
- ۹ بازديد
- ۰ نظر